waterkoeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

jellever

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
He helpmij,

Heb een vraagje. Ik ga een nieuwe kast kopen (cooler master 932 haf) en zit eraan te denken een waterkoeling in te bouwen. Ik vraag me dus af welke ik moet nemen en hoeveel gaat het kosten. Of is het beter losse onderdelen te bestellen en zelf samenstellen? Ik denk beginnen met een starterskit? Inbouwen kan ik zelf:)

specs:
intel q6600
asus p5q
2gb aeneon geheugen
700 watt voeding
club3d 4870 512mb

en zelf samenstellen? Is dat ook goed en waar moet ik op letten wat heb ik nodig?

-pomp
-slangen
-koelvloeistof
-cpu koelblok
-gpu koelblok(optioneel)
radiator
-reservoir
-klemmen

???

Je moet kijken op highflow.nl Kijk voor grote slangen en fittingen. Hier stroomt meer water door en koelt beter.

Ik zou alles in een keer kopen dan heb je ook geen meerdere leveranciers en past alles meteen perfect

Ok dan ga ik voor deze http://www.alternate.nl/html/produc...73504/?tn=HARDWARE&l1=Koeling&l2=Waterkoeling

Nog een vraagje hierover: Als ik die neem kan ik een vga blok kopen voor mijn Club3d 4870 512mb niet oc'ed. gaat dit dan? Neem aan dat ik dan wel een xtra radiator moet nemen door de extra warmte afgifte aan het water ;)

P.s. kan iemand mij het verschil uitleggen tussen de Thermaltake BigWater 760iS en de Thermaltake BigWater 760i?? verschil is wel 20 euro en die van 20 euro duurder heeft nog minder garantie!

Laatst bewerkt:
Neem die van highflow die ik je liet zien, heeft een vele betere kwaltiteit. En daar kan zo al een blokje aan voor de hd4870 zonder extra spullen

ok maar je moet dan toch ook nog een gpu block erbij hebben? Ben is gaan kijken en ze zijn prijzig voor de 4870:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan