Watermerk afbeelding anders in beeld als geprint

Status
Niet open voor verdere reacties.

Letta72

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2010
Hallo allemaal,

Ik ben een document aan het maken, dat ik voorzien heb van een watermerk. De afbeelding is een vrij groot bestand (ca. 3 MB). In beeld ziet het er goed uit, maar als ik het print, wordt de afbeelding vervormt. In beeld zie ik maar 1 afbeelding, als ik het print, krijg ik dezelfde afbeelding een stuk of 12 keer in kleine stukjes als achtergrond.

Ligt dit aan mijn printer of kan ik dit op een andere manier oplossen?

Alvast bedankt!

Letta

Pak eens een nieuw vel 'papier' en zet daar die afbeelding eens als watermerk. (Dus een leeg Worddocument starten). Lukt het nu wel?

Apart op "nieuw vel"

Pak eens een nieuw vel 'papier' en zet daar die afbeelding eens als watermerk. (Dus een leeg Worddocument starten). Lukt het nu wel?

Hallo gast0225, ja, dan wordt wel de hele afbeelding geprint?! Hoe los ik dan mijn probleem op?

Alvast bedankt!

Daar had ik (heel voorzichtig) al een vermoeden van.................... ;)
In je 'probleemdocument' heb je 'ergens' 'íets' van een opmaak toegepast, waardoor het niet wil lukken / dan wel er is een bitje verkeerdom gevallen en gaat het in dat document nimmer meer lukken.
Ik weet niet hoe groot / gecompliceerd dat document is anders zou mijn advies luiden:

kopieer alleen de platte tekst uit het brondocument naar een leeg vel papier en bouw op dat nieuwe vel papier de opmaak opnieuw op.

Daar had ik (heel voorzichtig) al een vermoeden van.................... ;)
In je 'probleemdocument' heb je 'ergens' 'íets' van een opmaak toegepast, waardoor het niet wil lukken / dan wel er is een bitje verkeerdom gevallen en gaat het in dat document nimmer meer lukken.
Ik weet niet hoe groot / gecompliceerd dat document is anders zou mijn advies luiden:

kopieer alleen de platte tekst uit het brondocument naar een leeg vel papier en bouw op dat nieuwe vel papier de opmaak opnieuw op.

Okee, gaan we dat proberen, dank je wel!

Groetjes,
Letta72

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan