watermerk wordt niet afgedrukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchell

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2000
word office 2003

Ik heb bij een document een watermerk toegevoegd
Handeling:
1 opmaak
2 achtergrond
3 afdruk watermerk
4 afbeelding als watermerk

schaal staa auto en wassen staat aangevinkt

In het word document wordt wel het watermerk aangebracht.
Als ik nu vervolgens tekst typ en ik kijk bij afdruk voorbeeld, zie ik alleen de tekst die ik getypt heb, dit geld ook wanneer ik het doc. afdruk.

Wat doe ik niet goed!!

Graag wil ik het watermerk ook in het document afgedrukt zien.

bij de eigenschappen van je printer, hangt wel van het merk af ...

Geplaatst door mitchell
oke bedankt het is gelukt
Dat is mooi, Mitchell. Toch wil ik hier nog even op reageren.
Ik heb je de afgelopen dagen in dit topic zeer uitgebreid advies gegeven over PSP.
Toen me uiteindelijk duidelijk werd wat je nu precies wilde doen, heb ik daar een in mijn ogen goed alternatief voor gesuggereerd.
Natuurlijk is het helemaal aan jou om te besluiten of je die methode wilt gebruiken of dat je toch een andere manier verkiest.
Het zou echter van enige beleefdheid getuigen als je dat dan even had vermeld in voornoemd topic.
Nu zie ik ineens dat je het probleem via Word probeert op te lossen, wat uiteraard ook een manier is, maar niet de meest ideale.
Ik dacht dus dat je mijn laatste bericht misschien nog niet gelezen had - vandaar mijn vorige post hier.
Ook daarop echter geen reactie.
Natuurlijk komt het wel vaker voor dat er na een antwoord geen reactie komt en normaal gesproken vind ik dat ook geen probleem, maar dan gaat het niet over topics waar je een paar uur werk in steekt.
Enfin, de volgende keer dat ik een vraag van je tegenkom, mag een ander die beantwoorden.
Tenslotte nog een link waar je misschien wat aan hebt: Klik.

Guus.

Laatst bewerkt:
Hai, :D

Normaal gesproken is het vinkje weg bij:
Extra/opties/afdrukken/tekenobjecten.

See Yah! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan