Wav Media Error !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

SickWithIt

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2005
Beste Helpmij Collega's,

heb een klein probleempje, (althans ik hoop dat het makkelijk op te lossen is, (Windows XP Home)

dit is wat ik doe,
-Start
-Configuratiescherm
-Spraak, Geluid en Geluidsapparaten
-het Geluidsschema wijzigen

vervolgens maak ik de keus Geluiden
en ik kies b.v. Windows (afdrukken is voltooid) om het geluid te wijzigen, >> Bladeren.
dan krijg je een aparte menu met daar bovenaan zoeken in media, (ik moet erbij wel zeggen dat ik veel m'n eigen .wav geluiden maak, ben niet zo onder de indruk van de standaard windows wav geluidjes.

maar goed maak vervolgens een keus uit Eminem.wav bestand, krijg ik de volgende foutmelding zie bijlage

ik had daar nooit last van ben er pas achter gekomen,
heb van alles geprobeerd en uitgetest, moet erbij wel zegen dat de .wav bestanden boven de 1-2MB deze foutmelding krijgen en wat er daaronder de 1MB komt niet, die kunnen wel gewoon gebruikt worden, de .wav bestanden kunnen wel allemaal afgespeeld worden in verschillende media players, zoals WMP10, WINAMP, Nero Media Player, etc, etc, behalve op de manier van het configuratiescherm ("zie daarboven') hoe komt dat en wat kan ik eraan doen, moet ik iets wijzigen in het register of een .dll vervangen, graag wacht ik op jullie hulp, info, en natuurlijk eventueel de antwoord,

m'n dank ik zal enorm zijn,
alvast bedankt voor jullie hulp en moeite....

Bijlagen

• wav error.jpg
    wav error.jpg
    98,5 KB · Weergaven: 57
Je geeft het antwoord zelf al.
Ik ken genoeg sample-players, want zo moet je deze functie zien, die alleen geluidsbestanden van een bepaalde grootte kunnen afspelen. Meer past er gewoon niet in het buffertje.
Of je er wat aan kunt doen zou ik niet weten.

Beste A.J.,

bedankt voor je snelle reactie,
meer past er gewoon niet in het buffertje

hoe kan je het vergroten dan, en waar moet ik naar kijken om dat te kunnen verrichten.

gaarne wacht ik op jullie antwoord,
alvast bedankt voor jullie hulp en moeite,,,,

Dat is dus bij de sample-players die ik ken het geval.
Weet niet of dat voor deze ook geldt, maar het zou me niet verbazen.
Hoe dat eventueel te vergroten zou ik niet weten.

Beste Helpmij Collega's

De .Wav Media Error, is opgelost,

inderdaad door wat m'n Collega A.J. heeft opgeschreven dus even kijken wat ik laatst veranderd heb in het register, en toevallig was het een Register Tweak vanuit Helpmij, waardoor je Systeem iets sneller gaat opstarten, door middel van Geheugengebruik, stond eerst op Systeemcache aangevinkt, heb het weer verander naar Programma's, waardoor 'de .wav media files in Windows/Media weer allemaal afspelen door middel van de configuratiescherm,

hierbij een bijlage van wat ik precies bedoel,

A.J. nogmaals bedankt voor een duw in de goeie richting, :thumb:

:D

Bijlagen

• wav solved.jpg
    wav solved.jpg
    62,6 KB · Weergaven: 40
Geen dank.
We zijn op de wereld om elkaar te helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan