Wave 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

dominicano

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 feb 2010
ik heb een vraagje....

ik heb een xbox gekregen van mijn neef die gebanned is.
ik speel toch alleen online. heb een aantal wave 3 4 5 spellen gekregen
die spelen gewoon af..3 gewoon standaard en 4+5 met activation iso..

maar ik heb nu 2 back ups.. left 4 dead en dead space..

heb ze gebrand hoe het moet volgens de handleiding..

maar als ik ze in mn xbox prop doen ze het niet!
wordt een poging gedaan tot laden maar dan pakt hij niks.

Wat kan ik hieraan doen en hoe kan ik wel wave 2 spel spelen?

Graag geen lompe reactie met spel kopen en die onzin.

(heb ixtreme 1.61)

Laatst bewerkt:
weet niet zeker of dit wel mag hier..:p

en eerste vraag: heb je wel je xbox laten UGHEUGHEombouwenUGHEUGHE

maar ik heb laatst ook mijn xbox omgebouwd.. je moet imgburn hebben om te branden en daarna moet je de write speed op 2,4 of lager zetten.. dan moet je nog iets bij de instellingen veranderen, ga naar tools (boven in balkje van imgburn) en druk dan op settings (ga dan naar het kopje WRITE, en dan USER SPECIFIELD nummer: 1913760 invoeren en op ok drukken) daarna je dual layer bestand selecteren.. ik doe meestal de dvd, die vind ik handiger..:p en branden maar..:p duurt meestal wel lang als je write speed op 2,4 of lager hebt, maar dan weet je zeker dat je xbox 360 het kan lezen..:thumb:

PS: weet niet zeker of ik hier over mag vertellen:( dus google anders effe:p werkt altijd..

en wat bedoel je precies met de xbox pakt ze niet? ziet hij ze gewoon niet? of ziet hij een multi sessie schijf?

Laatst bewerkt:
weet niet zeker of dit wel mag hier..:p

en eerste vraag: heb je wel je xbox laten UGHEUGHEombouwenUGHEUGHE

maar ik heb laatst ook mijn xbox omgebouwd.. je moet imgburn hebben om te branden en daarna moet je de write speed op 2,4 of lager zetten.. dan moet je nog iets bij de instellingen veranderen, ga naar tools (boven in balkje van imgburn) en druk dan op settings (ga dan naar het kopje WRITE, en dan USER SPECIFIELD nummer: 1913760 invoeren en op ok drukken) daarna je dual layer bestand selecteren.. ik doe meestal de dvd, die vind ik handiger..:p en branden maar..:p duurt meestal wel lang als je write speed op 2,4 of lager hebt, maar dan weet je zeker dat je xbox 360 het kan lezen..:thumb:

PS: weet niet zeker of ik hier over mag vertellen:( dus google anders effe:p werkt altijd..

en wat bedoel je precies met de xbox pakt ze niet? ziet hij ze gewoon niet? of ziet hij een multi sessie schijf?

kijk dat heb ik allemaal al gedaan! is goed gebrand etc.. dan stop ik de game in mn xbox maar die leest m gewoon niet hij gaat laden laden en dan stopt hij ermee..

google staat bijna niks over wave 2..

derest 3 4 5 werkt wel bij mij dat is vaag.. ik snap nie of ik wat fout doe..

hoe bedoel je doet de dvd? het is toch een .iso bestand? (heb ook via textdoc een .dvd gemaakt) zelfs dan pakt hij m nie :(

meestal is het zo dat bij eeen xbox spel een dvd en een iso bestand zit...
ik neem zelf altijd de dvd, weet eigenlijk ook niet wat het verschil is maar misschien moet je eens even een andere met een dvd proberen.. UGHEUGHEdownloadenUGHEUGHE:p

Ok heb ik geprobeert alles gaat goed..
nu merk ik ineens als ik met IMGburn brand..

dat hij niet finished.. hij probeert t 3x en dan weer en weer een weer...

daar zit het probleem denk ik..

wat kan ik daaraan doen?>

heb je wel de code ingevoerd??? die ik al zei? Bij het kopje WRITE? meestal licht het daar aan.... :S:S en probeer anders imgburn opnieuw te instaleren en dan de standaard instellingen laten staan.. alleen dan wel die code bij het kopje WRITE invullen. En dan ook de verify aan laten staan. Als hij dan wel brand en als hij dan klaar is kan je verify weer uitzetten. heb ik ook gedaan en toen deed ie het wel..:D

oke bedankt ik ga dat ff doen imgburn verwijderen opnieuw installeren

kijken wat er dan gebeurd want bij mn vriendin dr laptop lukt t wel..

is alleen zonde van de dual layer dvd's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan