wazig beeld en de letter

Status
Niet open voor verdere reacties.

mr-fawlty

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2004
Haalo allemaal,

ik heb mijn pc op nieuw moeten installeren en nu heb ik dus vage letters in de brouwser eigenlijk overal.
Heb al van alles gedaan maar niets werkt.Dit probleem heb ik eerder gehad maar weet niet meer wat ik gedaan heb.Sinds ik een tft scherm heb is dit het geval.
Hopelijk heeft iemand een oplossing.

Groetjes Alex

Je hebt ook de drivers van je videokaart opnieuw geinstalleerd?
Wat heb dan al allemaal gedaan?

Cleartype inschakelen voor TFT schermen.
(Config-Beeldscherm-Tabblad Vormgeving-Knopje "Effecten".)

Ik heb de drivers opnieuw geinstalleerd en cleartype geprobeert, maar werkt ook niet.
Misschien nog een ander idee?

Groetjes

Heb je de resolutie en frequentie voor desbetreffend scherm wel goed staan?

Een TFT kan nl. overweg met maar één resolutie. Bijv. een 15" is optimaal op 1024x768.

Hallo,

Ik heb alles al gedaan de resolutie aangepast enz enz.
drivers erop nieuw opgezet van de video kaart en noem maar op. maar het werkt allemaal niet

Ik heb exact hetzelfde probleem. Nieuwe PC, nieuwe monitor en videokaart drivers. Maar het beeld is zo onscherp.............

HELP!!

Ik heb ook last van een onscherp beeld op een Samsung 930BF 19 Inch.

Wat is daar de ideale resolutie van?

Hallo, ik heb het probleem bij mij opgelost en namelijk
de resolutie op 1280 bij 1024 gezet en dan bij vormgeving ''de randen van letters weergeven.....'' uit gezet.
Ik heb nu een mooi helder en scherp beeld.
Iedereen bedankt voor de reactie.

Groeten Alex

Wat heb je precies gedaan?

Bij vormgeving dan effecten en dan Randen van letters vloeiend op het scherm weergeven en wel als volgt heb je uit gezet?

Hallo,

Ik heb alles uitgevinkt in effecten en en werkt,ik weet niet of het bij zo is.
Succes

Hm, het lijkt wel iets mooier nu.

Als iemand dit leest met een Samsung 930BF 19 inch kan diegene dan zijn instellingen hier plaatsen que helderheid, gamma etc. Ook zijn resolutie en herz e.d.

Geplaatst door mr-fawlty
Hallo, ik heb het probleem bij mij opgelost en namelijk
de resolutie op 1280 bij 1024 gezet en dan bij vormgeving ''de randen van letters weergeven.....'' uit gezet.
Ik heb nu een mooi helder en scherp beeld.
Iedereen bedankt voor de reactie.

Groeten Alex

Met die hoge resolutie is het bij mij nu inderdaad ook scherp en helder, maar, dat moet op 1024x768 toch ook kunnen? Het is allemaal een beetje klein nu, maar misschien is het ook wel een kwestie van wennen.

!

Met die hoge resolutie is het bij mij nu inderdaad ook scherp en helder, maar, dat moet op 1024x768 toch ook kunnen? Het is allemaal een beetje klein nu, maar misschien is het ook wel een kwestie van wennen.

ik heb dus zo veel mogelijk geprobeerd wat hier staat, maar ik kan niks vinden! (ik heb wel vista, en ben 14, dus weet niet hoe alles werkt :o.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan