wazig beeld op tweede monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

kvessen

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2002
Hallo iedereen,

Sinds een maand of 3 heb ik een nieuwe pc waar ik 2 beeldschermen op heb aangesloten. via een dvi naar vga converter zijn er dus 2 beeldschermen met vga aansluiting aangesloten. maar op het tweede beeld is het beeld erg wazig. De videokaart is een radeon 9200se. Ik weet zeker dat het 2e beeldscherm prima in orde is, dus ligt het probleem ergens anders. Zou het kunnen dat de converter zo'n invloed heeft op het beeldscherm?

verdere specs:
p4 2.8 gighertz
512 mb ram
win xp prof
ati radeon 9200se

Iemand nog andere oplossingen?

alvast bedankt,

Greetz, Kor

dvi naar vga converter

Is dit echt een convertor dan??, of gewoon een verloop stekker ?
Heb je de monitoren al een keer omgedraait aangesloten, naar je idee kan een monitor wel oke zijn maar zodra je ze echt allebij tegelijk aan hebt naast elkaar ga je pas echt goed de verschillen zien.
Probeer anders eens andere resoluties, en in de OSD instellingen van je monitor kun je vaak ook de beeldlijnen afstellen wat ook de scherpte beinvloed.

Probeer eens te kijken bij de beeldscherm opties

Ga naar een lege plek op het bureaublad en druk de rechtermuisknop in --> eigenschappen --> Dan instellingen (?? iig een van de laatste tabbladen, draai momenteel geen XP Prof) en daar staan dan als het goed is 2 beeldschermen. Dan klik je op het 2e beeldscherm en ik meende dat je dan de resolutie en kwaliteit kon wijzigen.

Correct me if i'm wrong:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan