wazig

Status
Niet open voor verdere reacties.

justmehaxe

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2001
hey,

op mijn site zit een wazige streep langs de streep op de pagina.....als ik hem weghaal pixel voor pixel in paint en hem dan weer opnieuw opsla komt het vanzelf terug. Weet iemand hoe ik dit weg kan krijgen.

Greetz,

Maak eens een screenshot, ik zie het namelijk niet.

als je de knopppen aanklikt krijg je een groen venster gecombineerd met een zwarte lijn.

uploaden van printscreen werkt niet helemaal lekker:(

Geplaatst door justmehaxe
hey,

op mijn site zit een wazige streep langs de streep op de pagina.....als ik hem weghaal pixel voor pixel in paint en hem dan weer opnieuw opsla komt het vanzelf terug. Weet iemand hoe ik dit weg kan krijgen.

Greetz,

Het enige wat ik heb gehad was dat strepen over elkaar gingen (dikker en breder) maar dat kwam door 2 redenen:
1. PC te traag 667MhZ
2. Video kaart oud

Misschien komt het daardoor, hier heb ik geen last

justmehaxe, is dit wat je bedoelt? Dat is toch bijna niet te zien? Bewerken met paint zal alleen maar tot meer wazigheid leiden, vrees ik. Ik denk dat het ligt aan de opbouw van de grijstint in combi met die zwarte streep.
Zie bijlage

Bijlagen

• sjotje1.jpg
    sjotje1.jpg
    11,9 KB · Weergaven: 38
Ik heb geen oplossing hoor maar ik denk dat hij dit bedoelt.

Laatst bewerkt:
Upload je het bestand wel als 'binary' en niet als 'ascii' ?Anders krijg je idd brakke plaatjes..

ja jongens Huijb heeft het goed....ik bedoel de achtergrond.....daar zit langs de lijn een wazige streep....omhoog en dan naar rechts...

Met welk programma heb je die achtergrond gemaakt? Zou met een goede fotoeditor toch moeten lukken.

hij is gemaakt met SUPER PAINT THE ULTIMATED EDITION 2003.....(gewoon paint dus:D)

En daar gaat het fout.

Zodra je in paint opslaat als jpg gooit paint er een erg flinke compressie overheen. Daardoor krijg je die strepen en vlekken.

t.

Geplaatst door rkwebdesign

Het enige wat ik heb gehad was dat strepen over elkaar gingen (dikker en breder) maar dat kwam door 2 redenen:
1. PC te traag 667MhZ
2. Video kaart oud

Misschien komt het daardoor, hier heb ik geen last
hahahaha das larie koek ik heb de site bekeken met 2 pc's eentje met 600mhz en met 8mb vid kaart bekijk ik hem met mijn p4 g4 pc dezelfde look

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan