tuxido devito
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 apr 2007
Ik heb dit script:
Dit moet downloaden iets downloaden en dit gaat gewoon goed. Maar als het een archief is (bijvoorbeeld .zip) raakt php van de kaart.Het produceert een corrupt zip bestand, als ik dat bestand met kladblok open krijg ik dit...
<br />
<b>Fatal error</b>: Call to undefined function rpassthru() in <b>/opt/lampp/htdocs/devschuur/upstream2/index.php</b> on line <b>139</b><br />
op lijn 139 staat fpassthru($file); in plaats van rpassthru (WTF!) rpassthru komt niet voor in het script. Het zip bestand is onleesbaar. Als ik het bestand los van de server pluk kan ik het lezen...
Code:
if($mimetype=='image/png' or $mimetype=='image/jpeg' or $mimetype=='image/gif')
{
header("Content-disposition: inline; filename=\"$filename\"");
header("Content-Type: $mimetype");
header("Content-Length: $filesize");
$file = fopen("$upload_directory$id", 'r+');
fpassthru($file);
}
else
{
header("Content-disposition: attachment; filename=\"$filename\"");
header("Content-type: $mimetype");
header("Content-Length: $filesize");
$file = fopen("$upload_directory$id", 'r+');
fpassthru($file);
}
Dit moet downloaden iets downloaden en dit gaat gewoon goed. Maar als het een archief is (bijvoorbeeld .zip) raakt php van de kaart.Het produceert een corrupt zip bestand, als ik dat bestand met kladblok open krijg ik dit...
<br />
<b>Fatal error</b>: Call to undefined function rpassthru() in <b>/opt/lampp/htdocs/devschuur/upstream2/index.php</b> on line <b>139</b><br />
op lijn 139 staat fpassthru($file); in plaats van rpassthru (WTF!) rpassthru komt niet voor in het script. Het zip bestand is onleesbaar. Als ik het bestand los van de server pluk kan ik het lezen...