Wazige letters

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skidip

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2002
Van de 1 op de andere dag is mijn beeldscherm wazig, de letters hebben een soort van schaduw.

De instellingen heb ik nagelopen, degauss gedaan, maar niets heeft nog geholpen. Er staan ook geen speakers in de buurt en er ligt geen gsm.

Iemand een idee?

De monitor is een iiyama S900MT1

Mzzl

Robert

Verwijder de monitor eens uit de hardware en start opnieuw op.
Mogelijk dat je daarna de drivers moet installerendus zorg dat je die bij de hand hebt.

rechtsklik op je buroblad voor : eigenschappen, dan vormgeving, dan effecten.

Stel het e.e.a. eens in (voor zover het zo niet reeds ingesteld staat......) zoals in de bijlage staat.

Bijlagen

• dumpje.jpg
    dumpje.jpg
    40,5 KB · Weergaven: 105
Sigma,

Als ik hem verwijder en opstart start ie hem weer als plug and play monitor. Zo heeft ie ook altijd gestaan en goed gewerkt.

Pasja,

Met die instellingen worden de letters op een andere manier vaag. Nog iets softer lijkt wel.

Ik hou me aanbevolen voor nog een tip.

Robert,

de instellingen zoals ik die in mijn srceendumpje heb staan, geven voor tft'tjes de meest heldere weergave. Als dat bij jou niet helpt dan ben ik bang dat jouw TFT'tje aan het "sterven" is..............................

Woops Pasja,

Helemaal mijn fout, ik heb mijn vraag bij de verkeerde plaats neergezet, ik heb gewoon een CRT...

EDIT:
Oh nee, toch niet, er is maar 1 plek voor TFT en CRT.
Welnu het is dus gewoon een 19" buis...

Sorry,

Robert

Laatst bewerkt:
Veel geneuzel, de verlengkabel voor de monitor er tussenuit gehaald en het beeld blijkt weer perfect.

Hopelijk heeft een volgende sukkel als ik er iets aan.

Mzzl
Robert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan