wb-1400t op windows 7?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Darkwatch321

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2009
Hee,

Ik heb sinds gisteren windows 7, en nu krijg ik mijn webcam niet meer aan de praat:(
op de site staat dat hij wel windows 7 compatible is, maar tot nu toe geen resultaat!:confused: kan iemand mij aan de goede driver helpen?

Heb windows 7 ultimate en de trust wb-1400t

alvast bedankt!

Groetjes!

Hoi DarkWatch321

Op de kabel van de webcam zit een 'stikker'. Daarop staat een url naar de webcam. Dit zal waarschijnlijk een nummer zijn met 14382-02. Ik heb daar deze driver voor gedownload / geinstalleerd (Wel pas installeren als de webcam er niet in zit). Bij mij werkt het overigens prima (Win7 Ultimate x64)

Hoi DarkWatch321

Op de kabel van de webcam zit een 'stikker'. Daarop staat een url naar de webcam. Dit zal waarschijnlijk een nummer zijn met 14382-02. Ik heb daar deze driver voor gedownload / geinstalleerd (Wel pas installeren als de webcam er niet in zit). Bij mij werkt het overigens prima (Win7 Ultimate x64)

error reading setup file :confused:

En datgene wat je zelf al geinstalleerd had, heb je verwijdert?

En datgene wat je zelf al geinstalleerd had, heb je verwijdert?

had eerst vista, heb gisteren 7 geïnstalleerd, maar ben de originele cd van de cam kwijt
denk ook niet dat daar de windows 7 driver opstaat...

maar sowiezo staat er op die sticker niet een dergelijke code die overeenkomt met een van de trust driver list...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan