wcescomm.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

budje1

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2007
Berichten
13
dit bericht krijg ik als ik windows 7 ultimate opstart.
heb windows7 ultimate over mijn win 2002 prof met sp2 gegooid en nu krijg ik dit op het bureaublad
Wcescomm.exe-ongeldige verplaatsing van systeem-DLL-bestand

systeem-DLL-bestanduser32.dll is verplaatst in het geheugen.Detoepassing zal niet goed werken de verplaatsing was nodig omdat DLL-bestand D:\windows\systeem32\SHELL32.dll een adresbereik in beslag nam dat was gereserveerd voor systeem DLL-bestand voor windows.Neem contac op met je leverancier van het DLL-bestand voor een nieuwe versie.













dit bericht krijg ik als ik windows7 ultimate opstart
 
Ik kan me dergelijke melding niet voorstellen zonder dat er wat anders aan de hand is:
1. Gejatte versie van Windows 7 met een of andere (re-)activatie crack actief in de achtergrond
2. Software geïnstalleerd, zoals anti-virus programmatuur die 'fout' werkt
3. Ondertussen alweer een of andere besmetting opgelopen
etc. etc.

Het is dus van belang dat je je afvraagt wat er allemaal draait op je pc momenteel. Is het probleem pas gekomen ná de installatie van gebruikerssoftware (zoals anti-virus, office-pakket) of was het al meteen aan de hand etc.

Dat je praat over het 'gooien' van besturingssoftware op je pc geeft mij te denken m.b.t. bovenstaande zaken. Kijk er dus nog eens goed naar.

Overigens is wsescomm normaal gesproken gerelateerd aan ActiveSync die in Windows 7 standaard geïntegreerd is (weet even niet meer onder welke software-naam, ik geloof Synchronisatiecentrum o.i.d.?)

Tijs.
 
Ik heb windows7 er over heen gegooid die heb ik gedownload er stond bij dat je hem er gewoon over je sofware heen kon gooien weet niet of er al een crack bij zat maar nu krijg ik deze melding als ik opstart en ik kan nu ook niet mijn antivir niet update heb hem al terug gezet naar een datum die goed was maar de win7 blijf staan ik heb win2002 met sp2 er op
 
Je gooit dus een illegale Windows7 over een legale oudere Windows versie en er ontstaat een probleem.

Ik geloof niet dat zoiets via dit forum op te lossen valt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan