Wd Elements 2Tb adapter kapot

• Onderwerp starter Onderwerp starter bbzy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bbzy

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2012
Hey,

De adapter van mijn WD Elements is kapot, nu wou ik kijken voor een nieuwe adapter maar er is mij aangeraden om een nieuwe behuizing te kopen.
Nu zou ik niet weten welke ik dan nodig zou moeten hebben? Zit daar verschil in?
Ik heb ook een Xtreamer prodigy zou de schijf daar eventueel in geplaats kunnen worden?

Alvast Bedankt

Probeer dit eens..:
http://www.kieskeurig.nl/harde_schijf/product/190884-western-digital-elements-usb-500gb/reviews
De voeding van deze HDD werkte niet meer. Ik heb een e-mail gestuurd naar de klantenservice, en kreeg binnen enkele dagen bericht terug. Hoewel de garantie ruim 2 jaar geleden al was verlopen, sturen ze me kosteloos een nieuwe voeding toe.
Ik ben erg tevreden over de HDD, maar zeker over de klantenservice!!

en

Score: / 7,0
ook mijn adaptor kapot buiten de garantie.
super helpdesk vriendelijk enz.
krijg nu een nieuwe gratis

en
Voeding stuk .Bellen met WD. en dacht je dat ik ook een goede service kreeg??? Gewldig, een vriendelijke man die mij te woord stond, nee zij hij U hoeft voor een nieuwe voeding NIET te betalen. Kijk dat is nu service en klanten binding. Mijn volgende hardeschijf,, ja een WD.

Ergo: je kunt een volgende keer beter eerst met een leverancier/fabrikant contact op nemen dan met ons.... ;)
Dat is voor mij de standaard optie... van hen moet je het hebben.
Met een Google search vind je vaak ervaringen hoe dat afloopt...
Dit had ik in 2 sec gevonden..
https://www.google.nl/search?q=adap...i57.935j0j7&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8

Laatst bewerkt:
Ja, voor veel mensen is google iets buiten aards.

Hallo

Zo goed als zeker werkt deze casing met een adaptor van 12V

Meestal kunnen deze 1.5A leveren.

Dit kun je controleren op de defekte adaptor.

Let er wel op , dat de nieuwe adaptor een gestabiliseerd exemplaar is.

Persoonlijk neem ik altijd iets meer reserve , en gebruik exemplaren die 12V/2A kunnen leveren.

http://www.benl.ebay.be/itm/12V-2A-...ctronics_PowerAdaptors_SM&hash=item5b005ee92a

De uitgangsstekker van deze is 5.5mm X 2.1mm , controleer of dit past aan de hand van het defekte exemplaar.

Een deftige lokale elektronikawinkel verkoopt deze uiteraard ook , waar je meteen al deze zaken kunt laten controleren.

Peter

Waarom ga je eerst me WD contact opnemen voor mogelijk die gratis optie? Is ook nog duurzamer anders komt de rest van WD spullen weer in het afval....

Ja precies, ik heb er alleen 2 en de adapters zijn van beide kapot,
1 heb ik 2dehands gekocht dus zit er geen garantie op en ik denk niet dat ze mij 2 adapters gaan opsturen.
Nu staan ze allebei in de kast en niet in gebruik vandaar de vraag over de xtreamer
Maar bedankt in ieder geval ik heb WD een mail gestuurd, ik hoop dat ze een adapter toesturen want mijn garantie is namelijk net 2 maanden verlopen

Niet geschoten is altijd mis.... :p
Dus prima dat die mail nu weg is..
Laat ff weten hoe het afgelopen is...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan