WD elements externe harde schijf wordt niet herkent

Status
Niet open voor verdere reacties.

skope

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
Mijn externe WD elements 500 gb harde schijf wordt niet meer herkent door de pc.
Als ik de schijf aansluit installeert mijn pc de drivers wel netjes, maar nergens is de schijf te zien. De schijf doet het nog wel, het lichtje brandt gewoon.
Wie kan mij helpen?

28ixjec.png

Mijn externe WD elements 500 gb harde schijf wordt niet meer herkent door de pc.
Als ik de schijf aansluit installeert mijn pc de drivers wel netjes, maar nergens is de schijf te zien. De schijf doet het nog wel, het lichtje brandt gewoon.
Wie kan mij helpen?

28ixjec.png

Zoals je ziet Installeerd hij de drivers. Blijft ie daar hangen dan ofzo??

Zoals je ziet Installeerd hij de drivers. Blijft ie daar hangen dan ofzo??

Nee, hij zegt dat de drivers zijn geinstalleerd, maar vervolgens zie ik de schijf niet staan bij deze computer.

Volgens je screenshot is/blijft hij bezig met 't stuurprogramma voor de WD te installeren zoals @daand ook opmerkte.

Volgens je screenshot is/blijft hij bezig met 't stuurprogramma voor de WD te installeren zoals @daand ook opmerkte.

Ja, maar nadat ik een screenshot maakte stond er: "de drivers zijn succesvol geinstalleerd"

En daarna stond er rechtsbeneden dat het apparaat gekoppeld is.

Dan ben ik bang dat er toch wat met je externe schijf aan de hand is,ondanks dat het lampje brandt.

Dan ben ik bang dat er toch wat met je externe schijf aan de hand is,ondanks dat het lampje brandt.

Ja dat snap ik, maar is de schijf zelf kapot of de connectie tussen de schijf en de pc? Anders kan ik misschien de harde schijf in een pc gooien.

Da's een goeie vraag natuurlijk,het kan een van connectors zijn die aan de kabel zit of de aansluiting v.d. behuizing maar evenzogoed de leeskop v.d. schijf maar ook de electronica die de dataoverdracht binnen de behuizing regelt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan