wd elements play

Status
Niet open voor verdere reacties.

degenk15

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2012
Berichten
0
ik heb een wester digital elements play maar nu is het volgende gebeurd sinds gisteren toen mijn computer crashte gaf hij aan dat hij geen mappen kon vinden .

maar als je kijkt op eigenschappen staat er dat er 575 g gebruikt is maar ik krijg niets te zien als ik hem aanklikt dan staat er niets

wat kan er aan de hand zijn
 
Waarschijnlijk staat hij uitgeschakeld in apparaatbeheer. Kijk daar eens of je een vraagteken/uitroepteken ziet bij je harde schijven of usb-apparaten.
Apparaatbeheer: rechtermuisknop op deze computer>hardware>apparaatbeheer
 
nee hij staat gewoon goed staat geen vraagteken bij .
het vreemde is als ik nieuwe firmware wil opslaan en ik moet dan open in selecteren dan zie ik wel de films staan.

ik heb gisteren ook weer wat gedownload en deze zet hij wel in de wd map vreemd
 
Heel raar inderdaad. Probeer eens de harde schijf los te koppelen en opnieuw te starten.
 
ik heb hem even aan en uit gezet na het aanzetten begon er een film maar kon er niks van terug vinden heeft iemand nog een andere mening wat er aan de hand kan zijn misschien mist hij een progamma of stuur progamma .

hij herkend ze niet meer maar ze staan er wel op denk dat ik hem maar helemaal leeg haal en opnieuw alles er op moet zetten wel ongeveer 600gb.

heb ik weer wat te doen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan