beste mensen,
ben nieuw op het forum en wil graag het volgende probleem voorleggen.
Ik heb een WD-1Tb externe schijf en maak gebruik van een MacBookPro.
Voorheen een combi van een oudere Mac en dezelfde WD-schijf gewerkt zonder problemen, opslaan, copieeren en vice-versa , geen probleem.
Het volgende
Maak nu gebruik van de MacBookPro en wil documenten en bestanden op mijn bureaublad copieeren naar de WD-schijf. Helaas, geen result. Het icoontje van de schijf laat zich wel zien en ik kan het ook openen en
kan bestanden van de WD-schijf eraf halen, maar niet meer teruplaatsen.
Vraag
Rara hoe kan dit?
Misschien hebben techneuten, ICT-ers of andere bedreven forumleden dit weleens meegemaakt en wil vragen of men mij als leek een advies kan geven om het probleem te kunnen oplossen,
Alvast dank,
David
ben nieuw op het forum en wil graag het volgende probleem voorleggen.
Ik heb een WD-1Tb externe schijf en maak gebruik van een MacBookPro.
Voorheen een combi van een oudere Mac en dezelfde WD-schijf gewerkt zonder problemen, opslaan, copieeren en vice-versa , geen probleem.
Het volgende
Maak nu gebruik van de MacBookPro en wil documenten en bestanden op mijn bureaublad copieeren naar de WD-schijf. Helaas, geen result. Het icoontje van de schijf laat zich wel zien en ik kan het ook openen en
kan bestanden van de WD-schijf eraf halen, maar niet meer teruplaatsen.
Vraag
Rara hoe kan dit?
Misschien hebben techneuten, ICT-ers of andere bedreven forumleden dit weleens meegemaakt en wil vragen of men mij als leek een advies kan geven om het probleem te kunnen oplossen,
Alvast dank,
David