WD Harddisk recoveren

• Onderwerp starter Onderwerp starter DiedB
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DiedB

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2008
Sinds gisteren zegt de computer als ik de externe harddisk aanslut dat hij geformatteerd moet worden. Ik kan de dingen die erop staan niet meer zien. Ik heb een aantal programma's geprobeerd om mijn bestanden terug te krijgen. Met ICare Data Recovery kan ik zo de bestanden weer inzien (na 12 uur scannen, er stond een paar 100 gigabyte op de schijf) maar ik kan ze pas opslaan als ik de full version koop. :confused: Weet iemand hier een ander gratis programma om dit te doen?

Laatst bewerkt:
Ah, dat wist ik niet.. Sorry.

Dan heb ik verder geen alternatief. :(
Heb altijd deze gebruikt..

Wil die disk ook geformatteerd worden als deze op een andere machine wordt aangesloten?

hallo,

get data back for ntfs of get data back for fat32 is een goed recover programma en als je héél goed zoekt op internet vind je weel eentje die actief is.

Succes:thumb:

hallo,

get data back for ntfs of get data back for fat32 is een goed recover programma en als je héél goed zoekt op internet vind je weel eentje die actief is.

Succes:thumb:

Hij is aan het scannen, en deze doet volgens mij hetzelfde als ICare Data Recovery, maar is deze gratis (dat ik er ook bestanden kan afhalen iig)?

ah ok,

ik had het verkeerd begrepen,dacht dat je met een andere bezig was:thumb:

P.S. is het een "actieve" versie?

Laatst bewerkt:
Met een probeerversie kan je recoveren maar als je bestanden wil back-uppen moet hij aangekocht worden.Zelfde geval als met ICare Data Recovery.
daarom moet hij "actief" zijn of met andere woorden:een crack

In zo'n geval zou ik eerst eens met testdisk aan de slag gaan.
Misschien is alleen je partitietabel beschadigd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan