WD MyBook 1TB

Status
Niet open voor verdere reacties.

Worteltje88

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2008
Goede morgen lezers,

Ik heb me een MyBook van Western Digital aangeschaft.
Thuisgekomen heb ik alle software correct geïnstalleerd en de schijf werkt goed als K:.

Echter na een half uur wordt de schijf door windows niet meer herkend, om vervolgens
weer aangemeld te worden als L:...

Zo schommelt het tussen K: en L: en ik kan geen bestanden meer van de schijf verwijderen..

Ik word er bijna grijs van, aangezien ik al vanalles heb geprobeerd..
Weet 1 van jullie misschien raad? Ik weet niet gigantisch veel van computers, maar een
leek ben ik ook zeker niet.

In het boekje staat dat het niet vista compatible is tenzij je een driver update download.
Dit heb ik gedaan maar het probleem blijft zich voordoen.

Groetjes en alvast bedankt voor een reactie,

het is een leuk apperaatje ik heb die zelf ook en ook ik draai onder vista.
ik heb totaal geen probleem er mee.
wat het probleem kan zijn is misschien een slechte usb poort of data kabel is niet in orde.
blijf de schijf wel aan als deze in rus is zie je een groot blauw led op de voor zijjde.

Ja het lampje blijft constant aan, het gaat niet knipperen ofzo..

ik gebruik geen usb kabel en de data kabel komt zo uit de doos..

dat zou ik kunnen doen, maar dacht, ik vraag het eerst even voor ze me met iets kleins afschepen. ik heb ook geen passende usb kabel dus ik kan ook niet kijken of hij het wel rechtstreeks op de laptop doet..'

ze zeiden dat 'file sharing' mogelijk was, maar als ik dat nakijk op de vaste pc dan zie ik dat het maar een 30 dagen proef versie is, klopt dat?

ik ga nu even kijken of de kabel goed blijft zitten.

Trouwens even een vraagje tussendoor..

kan ik de schijf formatteren?? omdat hij aangeeft dat het fat32 is.. en zo ja, hoe?

Laatst bewerkt door een moderator:
hoe wil je formateren als je steeds de verbinding kwijt bent ?
ik zou het lekker zo laten en gewoon even ruilen dat is echt better.
als je een andere heb kan je die gewoon formateren in ntfs heb ik ook gedaan hier.

oke vandaag heb ik geen tijd meer maar dan ga ik er morgen mee terug naar de winkel.
vindt het veel te veel geld om niks mee te doen..

Bedankt voor je reacties:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan