WD Nas harde schijf bedraad aan laptop hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Visus

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2006
Hoi,

Ik heb de harde schijf uit mijn WD MyCloud geschroefd en wil deze als externe HD bedraad aan mijn laptop met Windows 11 hangen.
Het is een WD 3.0 TB SATA/64 MB Cache NASware 3.0 WD Red NAS Hard Drive en ik gebruik een professionele SATA naar 3.0 USB kabel adapter.
Als ik deze aansluit verschijnt er bij Apparaten wel een schijf met de naam External, maar ik kan de inhoud van de schijf niet lezen of daar iets naar toe schrijven.
Probeer ik iets onmogelijks?:confused:

Bedankt voor het meedenken alvast

Groet

Visus

Hallo Lange Pier,

In schijfbeheer staat Schijf 1 Verwisselbaar, Geen medium, met daarachter een leeg veld, zie bijlage.
Het zou kunnen dat ik een verkeerde adapter heb, voor een 2,5 inch HD, zonder de goede voeding. :(
Welke adapter zou ik nodig hebben?

Groet

Visus

Bijlagen

• Schijf.jpg
    Schijf.jpg
    8,5 KB · Weergaven: 22
het is windows en misschien zeg ik iets geks, maar moet je die niet een letter geven?

gelezen: Wanneer een externe harde schijf opeens niet meer door Windows wordt herkend, kan dat meerdere oorzaken hebben. Controleer eerst of Windows het opslagmedium in het schijfbeheer herkent. Controleer daarna de schijfletter. Als laatste redmiddel kun je de schijf (opnieuw) formatteren.

leesvoer https://www.windows-helpdesk.nl/harde-schijf-wordt-niet-herkend/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan