Pas geleden is de Moederboard van ‘Western Digital My Book World Edition’ (Network Hard Drive) defect geraakt maar gelukkig niet de Harde Schrijf (1TB).
Kan via de normale manier (Netwerk) niet meer bij mijn gegevens omdat ‘My Book World Edition’ defect is.
Intussen heb ik ook een email gestuurd naar ‘Western Digital Support’ maar helaas geeft geen support meer omdat de garantie afgelopen is!
Heb de HDD uit ‘My Book World Edition’ gehaald en via ‘Sharkoon Quickport’ aan mijn computer (Windows 7) gekoppeld.
In Windows Computerbeheer/Schrijfbeheer (Afbeelding #01) komt de HDD (Schrijf 2) wel tevoorschijn maar ik kan geen stationsletter toekennen (Afbeelding #02).
En wil niet de ‘Volume verwijderen’ omdat er belangrijke bestanden op staat.
Hoe kan ik deze probleem oplossen en bij mijn bestanden komen?
Informatie over de product:
| Western Digital My Book World Edition (Network Hard Drive).
| Model: WD10000H1NC
| Serial Number: *
| Warranty Data: 21 May 2012
Afbeelding #01
Afbeelding #02
Kan via de normale manier (Netwerk) niet meer bij mijn gegevens omdat ‘My Book World Edition’ defect is.
Intussen heb ik ook een email gestuurd naar ‘Western Digital Support’ maar helaas geeft geen support meer omdat de garantie afgelopen is!
Heb de HDD uit ‘My Book World Edition’ gehaald en via ‘Sharkoon Quickport’ aan mijn computer (Windows 7) gekoppeld.
In Windows Computerbeheer/Schrijfbeheer (Afbeelding #01) komt de HDD (Schrijf 2) wel tevoorschijn maar ik kan geen stationsletter toekennen (Afbeelding #02).
En wil niet de ‘Volume verwijderen’ omdat er belangrijke bestanden op staat.
Hoe kan ik deze probleem oplossen en bij mijn bestanden komen?
Informatie over de product:
| Western Digital My Book World Edition (Network Hard Drive).
| Model: WD10000H1NC
| Serial Number: *
| Warranty Data: 21 May 2012
Afbeelding #01

Afbeelding #02

Laatst bewerkt: