WD Passport drive letter fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

e-mail-user

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2007
Na enige tijd prima te hebben gewerkt vertoont m'n WD3200ME-01 Passport kuren.
1.
Telkens bij het booten wordt nu drive letter F: overgeslagen - en dat gebeurde in het recente verleden niet; nu neemt ie steeds J: en F: wordt verder nergens gebruikt.
2.
Sommige directories op de WD zijn bereikbaar en anderen niet. Wanneer ik zo'n onbereikbare dir wil aanspreken komt de foutcode 0x8007045D; het apparaat is onbereikbaar.
3.
Het vreemde is dat GoodSync ook al zo'n moeite heeft. Het aanmaken van een dir op de WD gaat goed, het analyseren ook, maar gaat ie dan synchroniseren dan doet ie alleen de eerste file (een fotobestand) en daarna geeft ie dezelfde boodschap als onder 2.

Wat is hier nu aan de knikkert? :evil:

Na het verwijderen van de cardreader toont de verkenner de stations B: Diskettestation; C: Lokaat station (partitie I op de HDD); D: Lokaal station (partitie II op de HDD); E: Dvd-rw-station; en................
J: My Passport - station F; Slaat ie derhalve over - en dat heeft ie nooit eerder gedaan!

Wanneer ik de WD Passport verwijder en de LACIE back-up schijf aansluit, dan komt die wel op F: - ik snap het echt niet!

Het wordt steeds doller! GoodSync verwijdert en opnieuw geinstalleerd; maar GoodSync geeft nog steeds aan dat er een station J: zou bestaan - en die zit er echt niet in!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan