jippiejajee
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 1 okt 2003
Het spijt mij zeer dat ik niet uit die post heb op kunnen maken dat het het programma betrof waarnaar ik in mijn 2e post in dit topic had gevraagd. Aangezien er alleen maar aan een ander wordt gevraagd of hij dit effe wilt downloaden en testen. :shocked: En je er bij het screenshot bij zet dat het niet van jouw isNEE
Dit programma is enkele berichten terug gepost.

Ik kan er gewoon niet zo goed tegen als ik een tip geef en er wordt gezegd: Beantwoord gewoon eens mijn vraag, anders ga ik wel ergens anders naar toe. Dat vind ik ronduit onbeleefd.Je zit mij hier heel de tijd te beschuldigen van vanalles en nog wat, ik leg niks uit, ik geef geen informatie en ik doe niet wat je zegt.
Jonges jonges, ik weet da ook wel, maar probeer nu toch eens gewoon op mijn eerste vraag te antwoorden.
...
Want anders ga ik ergens anders naar een oplossing moeten zoeken.
Sorry, ik vroeg hier om de naam van het programma en kreeg het volgende antwoord.In het begin heb ik info gegeven waarvan ik dacht dat dit genoeg was, telkens als je iets vroeg heb ik dat gedaan en gecontroleerd.
Ja als dingen zoals Master Boot Record je niets zeggen kan je mij inderdaad niet helpen
En had je nog steeds de naam van het programma niet gepost. Dat kwam zonder vermelding ergens mee met de post gericht aan een ander.Na je laatste woedeuitbarsting heb ik een volledig overzicht gegeven met wat waar en waarom.
Ik denk dat ik het wel begrijp hoor. Je wilt graag dat die getalletjes goed zijn. Je probleem is een foutmelding bij het formateren. Die kan je niet oplossen als je niet opnieuw formateert, want hoe weet je anders dat deze foutmelding wel of niet meer voorkomt. Maar je bent continu naar getalletjes aan het vragen, zonder te kijken of deze foutmelding terugkomt. De getalletjes zijn nu al fout. Iemand met exact dezelfde harddisk post de precieze specificaties van de harddisk, maar volgens jou zijn ze fout.Dus is er hier maar 1 persoon die niet luisterd, dus zou ik u vriendelijk willen vragen hier mee te stoppen want wij verstaan elkaar blijkbaar toch niet.
Je stond wel klaar om te oordelen dat ik het niet wist. En bovendien vraag je me ook nog eens om te vertrekken uit je topic. Tot 2 x toe nu. Ik dacht de hand toe te steken in een probleemoplossing en kreeg na mijn 3e post te horen dat ik beter mijn mond kon houden omdat ik er toch niks vanaf weet.Ik twijfel niet aan uw kennis en ook niet aan het feit dat je hier waarschijnlijk al een hele hoop dingen opgelost hebt, maar dit gaat je duidelijk niet af, maar dat zal wel aan mij liggen zeker.
Succes verder met je topic, wij zullen elkaar hier niet meer tegenkomen.