WD2500KS chkdisk

Status
Niet open voor verdere reacties.

moonstrike

Verenigingslid
Lid geworden
13 mei 2006
ok ok hallo alemaal

ik heb pas nieuwe pc parts gekocht maar nu doet me hdd het niet meer steeds als ik vista opstart op me ander hdd dan doet ie gelijk chkdisk ong 45 minuten lang hij flipt helemaal iets met rondzwevende dingen van MYSQL probeert ie terug te zetten

vista start ik trouwens met me 80gb maxtor oude dingetje :P

maar dat terug zetten dat kan ie niet dan staat er onvoldoende ruimte ... hij kan er dus gewoon niet meer in..:(

dit gebeurde toen ik me pc voor het eerst opstarte bleef ie haken in dat opstart menu van vista met dat balkje dat dee het 2 seconden system reboot en toen kreeg ik melding dat ie startup.exe ofzoiets niet meer kon vinden en me pc ging gelijk door naar chkdisk aleen nu heb ik nog een groter probleem dat me licentie op die WD hdd staat als ik die kwijt raak heb ik een probleem..

heeft iemand een idee wat te doen of heb ik het gesloopt..:(

schrijf eerst je key code van de vista disk maar eens op.
als er wat mis gaat heb je die altijd nog bij de hand.
je key code is je lecensie als je code niet meer werkt kan het ook gaan om iligaale software.
indat geval dus een legaale kopen.
maar dat startup.exe beval me van geen meter er is geen programma die dat heeft hier op,
onze pcs. ik neem daarom ook aan dat er iets meer aan de hand is zo als addware of virus.
misschien eens even je pc laaten scannen met een betrouwbare scanner.
en ook even een anti spy check laten doen.
als dit ook niet werk even bij western digital een diagnostic tool voor je schijf downloaden,
en dan je schijf hier mee scanen als er iets verkeerd is woord dat gezegt.
dan kan je altijd even terug gaan voor een nieuw als je nog garantie er op hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan