We zoeken flash voor onze kok vacatures beter weer te geven?

Status
Niet open voor verdere reacties.

joosthoreca

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 mei 2009
Hallo beste lezer,
Wij zoeken voor onze website kok vacatures veel nieuwe toepassingen. Met nieuwe flash op onze site.
Maar hoe krijgen we dat voor elkaar.
en natuurlijk zo goedkoop mogelijk.
Weet u een gratis progamma of software.
Software die handig toe te passen is.
Flash vinden wij een mooie media.
Maar wordt je site er niet erg traag van?
Of zijn dan voor oordelen
mvg joosthoreca

ikzelf zeg altijd probeer altijd zo min mogelijk flash te gebruiken op je website.
nog beter helemaal niet. Hoe meer flash hoe trager de site word en hoe sneller mensen zeggen tabé!
Flash vertraagt, alleen ligt dat wel aan hoe groot het flash bestandje is!
maak bijvoorbeeld geen intro van flash... is maar even een voorbeeld.

gratis programma's voor flash bestaan niet,
en makkelijk zijn ze zeker niet.
althans niet voor een beginner...
en als we praten over simpel flash software. Dan zijn de animaties zo simpel, dat mensen denken dat een kind van 5 dit heeft lopen maken.... althans zo denk ik er over...

neem eens contact met mij op en misschien dat ik iets voor je kan betekenen.

Als ik naar je website kijk heb ik niet het idee dat daar Flash nodig is. Flash is vooral geschikt voor animaties & interactie. Bij een website voor een werving/selectiebureau lijkt het me belangrijker dat alles goed werkt en strak in elkaar steekt, zodat mensen snel de juiste informatie vinden. Een echt logo zou het professioneler maken, en de opmaak zou beter kunnen: soms is een onderstreepte tekst een link, en ergens anders weer niet. Dat klikt niet lekker.

Succes!

Nog even als toevoeging op wat hierboven al genoemd is. Flash sites zijn ook moeilijker te indexeren voor zoekmachine bots. Daardoor wordt de kans dus kleiner dat iemand die op zoek is naar een baan als kok via een zoekmachine op jullie site terecht zal komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan