(web)app maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wouterwie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 nov 2014
Goedemorgen,

Wellicht is deze vraag eerder gesteld, maar ik kan nog niet vinden wat ik zoek...
Wij organiseren binnenkort een keer een toernooi en willen graag kijken of we een (web)app kunnen maken. De volgende functies zouden wenselijk zijn:
- Aanmelden voor het toernooi
- Live standen zien
- Notificatie als je bijna moet spelen
- Social Media

Ik heb zelf niet veel kaas gegeten van het maken van een (web)app. Is het mogelijk om bovenstaande functies in een webapp te bouwen?
Is er een koppeling naar Excel mogelijk, zodat we daar de standen en uitslagen kunnen invoeren?
Zijn er websites waar we zelf zo'n app zouden kunnen maken?

Ik hoop van jullie te horen, alvast bedankt.

Vriendelijke groet,

Wouter

Wat versta JIJ onder een (web)app ?
Een stand-alone applicatie (.exe) die op een PC draait ofop een laptop ?
Een App welke op een tablet en/of telefoon draait ?
In het laatste geval, moet het onder Ios of onder Android draaien ?
Hoe had je de notificatie bedacht, via WhatApp ? via SMS ? via Email ? Nog andere opties ?

Overigens, ik kan je zo al vertellen dat het mogelijk is maar niet eventjes snel op korte termijn. Zeker zonder enige kennis van zaken mag je hier wel een aantal maanden voor uittrekken

Dank voor je snelle reactie!
Onder een webapp versta ik een app die op zowel Android als ios draait, misschien wel gewoon een apart deel op de site ofzo!
Notificatie kan via whatsapp zijn, maar misschien ook een melding op je scherm?
we hebben nog wel een paar maanden, tot eind februari.
Het zou ook een gewone app kunnen zijn, maar dan zou je denk ik een aparte moeten maken voor Android en een aparte voor ios.

Groet,

Wouter

Je wilt dus een app die gewoon via een (mobiele) browser bezocht kan worden. Ik zou je hier best mee willen helpen, echter zoals gast0158 al zegt. Dat is echt een kwestie van maanden. Werk dus eerst alles goed uit, dan kunnen we kijken wat de mogelijkheden zijn. Bijvoorbeeld een paar punten:
1. Notificatie kan een melding op je scherm zijn, als dit via de browser moet krijg je dit alleen als je de website open hebt staan in de browser. Niet als je andere dingen aan het doen bent op je telefoon.
2. Koppeling met excel> hoe is dit bestand opgebouwd? Welke kolommen/welk formaat? Je zou namelijk ook gewoon een administratieinterface kunnen gebruiken hiervoor.

Graag hoor ik een beetje een uitgewerkt plan van je, het is in ieder geval een uitdagend project!

Beste Hidde,

Kunnen we een keer contact hebben over de mogelijkheden en wat je precies nodig zou hebben?

Dat is zeker mogelijk. Mijn e-mail is hidde@hiddepro.nl. Alsnog hoor ik dan graag van jou wat de wensen zijn, dan kan ik eens gaan kijken wat er mogeljk is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan