Sinds kort krijg ik van XS4all de beschikking over een grote opslagruimte op het net.Hoewel ik een absolute nitwit ben op dit gebied wil ik ,alleen al voor de duizenden foto,s die ik op mijn PC heb staan ,hier graag gebruik van maken.
Mijn provider ziet dit als een experiment en biedt geen ondersteuning bij problemen.Nu krijg ik bij elke start deze drie opmerkingen op mijn scherm.
Wat moet ik er mee en heeft dit invloed op het gebruik van die opslag?Wilt u bij uw reply er rekening mee houden niet te technisch te worden a.u.b.?
1/12018 The type of handle supplied is incorrect for this operation.
2/The handle that was passed to the application programming interface(API)has been either invalidated or closed(windows error code)
3/De URL klopt niet of dit is geenWebDav server(unrecognised error(-5x)
groet en alvast dank Carel
Mijn provider ziet dit als een experiment en biedt geen ondersteuning bij problemen.Nu krijg ik bij elke start deze drie opmerkingen op mijn scherm.
Wat moet ik er mee en heeft dit invloed op het gebruik van die opslag?Wilt u bij uw reply er rekening mee houden niet te technisch te worden a.u.b.?
1/12018 The type of handle supplied is incorrect for this operation.
2/The handle that was passed to the application programming interface(API)has been either invalidated or closed(windows error code)
3/De URL klopt niet of dit is geenWebDav server(unrecognised error(-5x)
groet en alvast dank Carel