Web disk

Status
Niet open voor verdere reacties.

sytske

Verenigingslid
Lid geworden
13 nov 2005
Sinds kort krijg ik van XS4all de beschikking over een grote opslagruimte op het net.Hoewel ik een absolute nitwit ben op dit gebied wil ik ,alleen al voor de duizenden foto,s die ik op mijn PC heb staan ,hier graag gebruik van maken.
Mijn provider ziet dit als een experiment en biedt geen ondersteuning bij problemen.Nu krijg ik bij elke start deze drie opmerkingen op mijn scherm.
Wat moet ik er mee en heeft dit invloed op het gebruik van die opslag?Wilt u bij uw reply er rekening mee houden niet te technisch te worden a.u.b.?
1/12018 The type of handle supplied is incorrect for this operation.
2/The handle that was passed to the application programming interface(API)has been either invalidated or closed(windows error code)
3/De URL klopt niet of dit is geenWebDav server(unrecognised error(-5x)
groet en alvast dank Carel

Klinkt als een serie interne fouten bij XS4all... kan je niet veel mee.

Niet om het één of ander, maar ik zou van dergelijke diensten (nog) geen gebruik maken om je foto's en documenten grootschalig op te slaan, (en al helemaal niet zonder backup!!!) tenzij je er overal ter wereld over wilt kunnen beschikken of je data wilt delen. Maar zelfs dan...

Het blijft een webservice, dus je data is ondergebracht bij derden. Ondersteuning nul, verantwoording discutabel , betrouwbaarheid dubieus. Met andere woorden: problemen los je zelf maar, wij weten van niets, en als het kwijt is heb je pech... :shocked:
Beter om er dan toch maar gewoon een stapeltje DVD's aan te wagen, of te zorgen voor een eigen server, met betrouwbare backup.

Laatst bewerkt:
Klinkt als een serie interne fouten bij XS4all... kan je niet veel mee.

Niet om het één of ander, maar ik zou van dergelijke diensten (nog) geen gebruik maken om je foto's en documenten grootschalig op te slaan, (en al helemaal niet zonder backup!!!) tenzij je er overal ter wereld over wilt kunnen beschikken of je data wilt delen. Maar zelfs dan...

Het blijft een webservice, dus je data is ondergebracht bij derden. Ondersteuning nul, verantwoording discutabel , betrouwbaarheid dubieus. Met andere woorden: problemen los je zelf maar, wij weten van niets, en als het kwijt is heb je pech... :shocked:
Beter om er dan toch maar gewoon een stapeltje DVD's aan te wagen, of te zorgen voor een eigen server, met betrouwbare backup.

Inmiddels gaan de problemen nu echt boven mijn hoofd groeien.De volgende meldingen blijven bestaan.
1/G:
Deze verbinding is reeds gemaakt(bij mij is G externe opslag)
2/V:
Deze verbinding is reeds gemaakt(dit is één van de vijf xs4all netwerkstations die ik van hun heb gekregen en maar steeds niet kan verwijderen.)
3/WinHttpSetTimeouts
12018 The type of handle supplied is incorrect for this operation.
4/WinHttpQueryDataAvailable
The handle that was passed to the application programming interface(API)has been either invalidated or closed(windows error code)
5/Fout (NewSite)
De URL klopt niet of dit is geenWebDav server(unrecognised error(-5))
Reden voor mij alles van deze software(?) te verwijderen.Dit lukt echter niet .In het sofware gedeelte van het Configuratiescherm wordt gemeld dat dit niet kan omdat deze software nog in gebruik is.Ook bevriesd het scherm en moet ik herstarten.
Tevens kwam gisteren ook deze melding erbij.Ik weet niet of deze melding op de netwerkverbindingen betrekking heeft.
6/Lazy Mail Exception
registry2key_error[RegEnumkeyEx()failed:handle380(1018)]
Ik heb getracht met systeemherstel en opstart bestanden een oplossing te vinden maar helaas!
graag hulp Sytske

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan