Web Frame in een programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

maxxxie

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2010
Hallo iedereen,

Als eerste moet ik eerlijk zeggen dat ik nieuw ben in het programma Visual Studio maar ik geeft niet op ;)

Ik heb een patcher gekregen en ben die nu compleet aan het verbouwen, alles werkt zoals behoren maar ik wil er nog wat extra's opzetten ivm lege ruimtes. Ik zou graag op het zwarte vlak (foto) een frame willen hebben die een website laat zien, op die manier kan ik nieuws etc. neerzetten om spelers te informeren.

Mijn vraag is, hoe krijg ik zoiets voor elkaar? Liefst geen antwoorden zoals "Ga maar googlen" want dat heb ik gedaan maar niet kunnen vinden, misschien zoek ik op de verkeerde termen.

Wanneer iemand mij zou kunnen helpen zou ik het echt waarderen!

Mvg,
Max

Wat ik heb:

1_171.png

Wat ik wil:

2_118.png

Even voor de duidelijkheid: Je gebruikt Visual Studio v?? en C++ native?

Niet helemaal, ik wil in mijn file-loader een scherm hebben (iframe) waarin 1 web-pagina word weergegeven. Dit wil ik hebben omdat ik door middel van die pagina nieuws etc. kan laten zien. Ik ben met deze methode wel bekend met Dreamweaver waarin je een simpele iframe code gebruikt om content te weergeven van een andere website/pagina.

Is het verschil tussen php/html en dit zo groot voor zoiets simpels?

Nja, zoals ik al eerder zij ben ik vrij nieuw in dit, kan je misschien een voorbeeld geven of uitleggen hoe ik dit het beste kan doen? Is namelijk het laatste wat er nog aan moet gebeuren.

Mvg,
Max.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan