Web promotie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

hussajun

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2004
Mensen,

Ik heb 2 vragen met betrekking tot web promotie.

1. Op mijn index pagina heb ik 5 links naar mijn andere (interne paginas). Om deze 5 interne paginas ook te laten indexeren in search engines gebruik ik dus te volgende tag:
<META NAME="robots" CONTENT="INDEX,FOLLOW">

(Dus de index pagina indexeren en ook de 5 (interne) links die op de eerste index pagina staan ook laten indexeren.)

Nu zit ik met het volgende:
Op de andere 5 interne paginas (die dus vanuit de index pagina als links staan) staan ook links naar de index pagina en de overige 4 interne paginas.

de vraag: Moet ik bij elke 5 interne paginas die naar elkaar linken ook dezelfde meta tag gebruiken ?
INDEX, FOLLOW zodat ze nogmaal geindexeerd worden.
of juist
INDEX, NOFOLLOW omdat deze al geindexeerd zullen worden vanuit de index pagina.

Ik denk zelf dat INDEX, FOLLOW op elke pagina geen kwaad kan, maar vraag het voor de zekerheid, mischien dat searchengines dit afkeuren omdat ze al als links op de index pagina staan.

Mijn 2de vraag is welke linkpopularity software volgens jullie het beste is, welke jullie mij aanraden te gebruiken om mijn reciprocal links te verbeteren om zo goed te scoren op search engines.

Alvast bedankt....

:thumb:

Index, follow hoeft alleen op je indexpagina.
De robot volgt dan alle links, dus ook links die van de tweede naar de derde pagina linken enzovoort.
Op je tweede vraag heb ik geen antwoord.

Guus.

robot tag

moet ik dan de robot tag gewoon weg laten bij de andere pagina's?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan