webbased e-mailen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronaldjedc

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2006
Ik weet niet of de vraag gepast is in dit topic maar ik probeer het toch:

Ik ben op zoek naar een webbased mailserver waarmee ik diverse pop3 accounts kan instellen. Ik wil in totaal met 5 of 6 e-mailadressen kunnen ontvangen en versturen in 1 mailprogramma, echter dit moet wel webbased zijn.

Ik werk regelmatig op diverse locaties en kan dus geen outlook of outlook express gebruiken.

Ik heb bij mijn provider chello wél de mogelijkheid om pop3 mails te ontvangen, maar ik kan enkel mail versturen met mijn chello adres, en niet met de ingestelde pop3 accounts.

Wie weet raad? Ik zit met mijn handen in mijn haar?

MVG Ronald

Laatst bewerkt:
Gmail werkt op zich wel aardig, alleen kan ik daar geen pop3 mail mee ontvangen.
Verzenden lukt inderdaad zonder problemen.

Andere tip ? :(

Chello zelf heeft ook webmail.
Waarom gebruik je die niet?
Met de inlognaam je je hoofdaccount, of pop3 (fam. account) inloggen, en je kunt wereldwijd je mail lezen van je normale pop3 box, die e thuis in gebruik hebt.

Ik heb een website lopen bij een hosting bedrijf inderdaad.

Let wel; ik ben totaal niet technisch, dus als je iets weet, zou je het dan zo eenvoudig mogelijk kunnen uitleggen?

bedankt !

heb je het antwoord van paul-rt al gelezen?:P en als je dat niet wilt kan ik je eventueel wel helpen:P

Paul-RT zei:
Chello zelf heeft ook webmail.
Waarom gebruik je die niet?
Met de inlognaam je je hoofdaccount, of pop3 (fam. account) inloggen, en je kunt wereldwijd je mail lezen van je normale pop3 box, die e thuis in gebruik hebt.

Chello werkt ook, echter als ik dan een mail verstuur, dan wordt deze verzonden met mijn chello e-mailadres. Ik wil liever kunnen kiezen welk e-mailadres ik gebruik om berichten te verzenden.

Dominque -> weet je een andere oplossing ?

Laatst bewerkt:
je hebt dus meerdere e-mail adressen die je wilt gebruiken en niet alleen je chello e-mail?

dominiqu3 zei:
je hebt dus meerdere e-mail adressen die je wilt gebruiken en niet alleen je chello e-mail?

Juist ik heb meerdere e-mailadressen, maar wil deze in 1 programma (webbased) of webmailserver kunnen ontvangen, maar ook versturen. Ik wil dan kiezen bij een te versturen e-mail welk verzend adres ik gebruik.

Is dit te realiseren..

de tool waarmee ik je kan helpen, moet je per e-mail adres apart inloggen...

dominiqu3 zei:
de tool waarmee ik je kan helpen, moet je per e-mail adres apart inloggen...

Ja daar heb ik ook een tool voor, maar ik wilde dit juist allemaal in 1 inbox ontvangen :(

Dus als iemand een ander idee of een andere tip heeft dan hoor ik dit graag !

Ronald

Ik denk niet dat er 1 webbased site is om verschillende accounts mee te ontvangen en te versturen en zul je toch aangewezen zijn bij de provider of aanbieder van dat mail adres

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan