Webbies maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

CanTBeaTme

Banned
Lid geworden
25 jul 2006
ik heb wat intresse in websites etc, begin ik nu best met PHP, of HTML ?.

en wat zijn voor en nadelen van deze talen?

ik heb wat intresse in websites etc, begin ik nu best met PHP, of HTML ?.

en wat zijn voor en nadelen van deze talen?

um PHP is meer voor experts HTML is wat makkelijker voor een beginner

Nadelen met HTML is dat je niet veel kan het is meer een simpele site
PHP heeft meerdere dingen zoals forum en een site met inlog. meer dynamischer.

Laatst bewerkt:
dan neem ik php :D, mr moet je daar ook niet een basis html voor kennen? of kan je zo beginnen :P

Als ik jou was, zou ik toch egt met html beginnen, Dit is de basis voor beginners, zonder html kennis zul je veel moeilijkheden gaan krijgen met php. Html is niet een moeilijke taal en is binnen enkele maanden geleerd, daarna begrijp je php ook beter, Mijn advies is dus egt html.

maar ik ben geen beginner :P ik doe al een jaartje aan zelfstudie c++ :)

dus ik leer eerst html en stap dan over op php?. ok dan :P

Laatst bewerkt:
Begin maar met HTML, daarna kun jij als C++ programmeur zo overstappen naar PHP. Die talen lijken aardig op elkaar...

mijn tip..

Begin met het leren van HTML. Hiermee maak je statishe paginas..
Doe dit vanuit een text editor, niet vanuit een WYSIWYG editor (What You See Is What You Get)

Hierna kan je je zelf PHP leren, waarschijnlijk in combinatie met MYSQL (database) :thumb:

Heeft mij ook een aantal jaren gekost om alles onder de knie te krijgen.. (heb nu eigen bedrijf in het maken van websites..)

mijn tip..

Begin met het leren van HTML. Hiermee maak je statishe paginas..
Doe dit vanuit een text editor, niet vanuit een WYSIWYG editor (What You See Is What You Get)

Hierna kan je je zelf PHP leren, waarschijnlijk in combinatie met MYSQL (database) :thumb:

Heeft mij ook een aantal jaren gekost om alles onder de knie te krijgen.. (heb nu eigen bedrijf in het maken van websites..)

bied je ook webspace aan minderjarigen, die geen bereik tot ouder's credit card hebben? maar wel geld op paypall :D

De meeste webhosting bedrijven doen dacht ik niet moeilijk over de leeftijd.

Tenzij het ergens in de voorwaarden staat vermeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan