Webbrowser control navigatie geluidje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr Wolf

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2009
Ik heb een webbrowsercontrol en als daar dan genavigeerd wordt, hoor je PLING, en ik wil niet dat je pling hoort. Hoe kan ik dat uitstellen?

Ik gebruik VB.NET 2010

Laatst bewerkt:
Het geluidje dat je hoort is hetzelfde geluidje dat je ook hoort in Windows Internet Explorer.

Dit komt omdat je gebruik maakt van hetzelfde browser component als Windows Internet Explorer. Dit is niet eenvoudig om uit te schakelen. Ik weet niet eens zeker of dat wel kan.

De optie die je hebt is zelf een browser engine schrijven maar dit lijkt me niet een erg goede oplossing aangezien dit heeeeeel veeeeeel werk is.

Is er misschien dan een door een ander al gemaakte browser engine?

Je zou gebruik kunnen maken van de open source browser engines die bijvoorbeeld worden gebruikt door Mozilla Firefox.

Echter is dit heel ingewikkeld en ik weet niet hoe goed je kunt programmeren, en eigenlijk moet je hiervoor in C++ gaan werken.

Ja,

dit wordt inderdaad behoorlijk lastig. Ik kan kijken of ik misschien een code sample kan schrijven over hoe het geluid uitgeschakeld kan worden. ik weet niet of het lukt maar ik kan het in elk geval proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan