webbrowser grootte

Status
Niet open voor verdere reacties.

Felicia

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2006
Dit is waarschijnlijk een hele knullige vraag, maar elke keer als ik een link dmv rechtsklikken en "open in new window" doe, opent deze in een klein scherm en moet ik hem dus "maximizen". Is er een manier (bepaalde instelling) zodat dit automatisch gebeurd?

Bij voorbaat dank.

En over welke webbrowser praten we?
Dan kan ik hem verplaatsen naar de juiste sectie..... ;)

Is er een manier (bepaalde instelling) zodat dit automatisch gebeurd?
In Internet Explorer doe je een volgende keer zo: maximaliseer dat nieuwe venster niet met het vierkantje rechtsboven, maar sleep met je muis de randen van het venster naar de breedte van je beeldscherm. Druk daarna de CTRL-toets in en klik met je muis op het rode icoontje rechtsboven waardoor dat venster sluit.
Probeer nu of een tweede venster meteen gemaximaliseerd opent.

En over welke webbrowser praten we?
Dan kan ik hem verplaatsen naar de juiste sectie.....

Ik kan mij er altijd zo over opwinden als mensen hun bericht in de verkeerde sectie plaatsen, en nu doe ik het zelf. Ik schaam mij diep. :(

Microsoft internet explorer versie 6.

In Internet Explorer doe je een volgende keer zo: maximaliseer dat nieuwe venster niet met het vierkantje rechtsboven, maar sleep met je muis de randen van het venster naar de breedte van je beeldscherm. Druk daarna de CTRL-toets in en klik met je muis op het rode icoontje rechtsboven waardoor dat venster sluit.
Probeer nu of een tweede venster meteen gemaximaliseerd opent.

Dit heeft helaas niet gewerkt

EDIT: dit wel !! Hartstikke bedankt (jullie allemaal trouwens voor de suggesties) !

Laatst bewerkt:
Ik kan mij er altijd zo over opwinden als mensen hun bericht in de verkeerde sectie plaatsen, en nu doe ik het zelf. Ik schaam mij diep. :(

Microsoft internet explorer versie 6.

Dit heeft helaas niet gewerkt

EDIT: dit wel !! Hartstikke bedankt (jullie allemaal trouwens voor de suggesties) !

ik gebruik het al lang, werkt super !

Foei ! :mad:

Verplaatst naar Internet Explorer. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan