webBrowser

Status
Niet open voor verdere reacties.

blids1

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2006
Hallo.

Ik wil een webbrowser automatich laten openen na het starten van het programma maar weet niet de code ervan. Weet iemand dit.

gr Blids

Ik kan een file maken die je programma runned en je webbrowser tesamen via 1 link of exe

dan start je webbrowser auto als je dat programma opent
indien niet goed

moet ik je teleur stellen en ik denk dat er geen verdere oplossing is
(tenzij dat programma een VB programma is)

Greets geroda

Hallo Geroda.

Ik heb het proggie gemaakt in Visual Basic-6. Ik had het al gevonden maar toen liep de computer vast en nu kan ik het niet meer vinden. Ja het gaat via het text menu maar daar moet wat ingezet worden als ik dan het programma afdraai dan moet deze auto die webbrowser starten.

gr martin

dit start het programma rekenmachine(in windows xp) in andere besturingsystemen is het een ander pad

Shell("C:\Windows\system32\calc.exe")

Ik bedoel dus ik heb een progamma gemaakt maar nu moet hij automatich een weppage openen in een WebBrowser maar weet niet meer waar ik het kan vinden welke code je daarvoor gebruikt

zie hieronder

Private Sub nietledenbeeld_Click()
WebBrowser2.Navigate Text6.Text
End Sub

Hoi Geroda.

Dit is in Visual Basic waar ik deze in maak.

gr martin

Hoi Geroda.

Ik zal er eens naar kijken als ik het gevonden hebt dan hoor je het van mij via deze forum

gr En nog bedankt Martin

WebBrowser automatich starten na run programma

Hoi Geroda.

Nee niks gevonden over mijn vraag. Ik weet dat het wel kan wandt ik had het wel maar toen liep de computer vast en was ik het weer kwijt. Mischien dat iemand het nog wel plaatst hier.

gr Martin

hm ik snap niet echt eigenlijk wat je dan bedoeld??

leg effe grondig uit AUB

Groeten Geroda

ik doe soms vbs, als ik me niet vergis is dit in VBs de code om een site te openen. ik weet niet of dat ook werkt in vb, maar meestal zijn die code's 't zelfde.

Set shl = CreateObject("Wscript.shell")
shl.Run "http://www.jelink.nl"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan