Webbrowser

• Onderwerp starter Onderwerp starter Pckid
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gebruik FileSmelt.com om het te uploaden. Ik ga er namelijk vanuit dat de meeste mensen (waaronder ik) geen premium account voor Rapidshare hebben, en dan wordt het downloaden ervan wel heel moeilijk. De meeste mensen zullen het er dus niet voor over hebben, anders had ik hem nog wel even willen proberen. ;)

Gebruik FileSmelt.com om het te uploaden. Ik ga er namelijk vanuit dat de meeste mensen (waaronder ik) geen premium account voor Rapidshare hebben, en dan wordt het downloaden ervan wel heel moeilijk. De meeste mensen zullen het er dus niet voor over hebben, anders had ik hem nog wel even willen proberen. ;)

? Ik kan hem gewoon downen hoor...

Simpel browsertje btw. Lekker vlot, alleen t klokje komt wat knullig over. Verder doet 'ie wat hij moet doen...

Ps,
ik kan met je browser niet in n servert komen, met FireFox wel, dus ik weet dat t niet aan mn router ligt...

Laatst bewerkt:
Raar... Meestal als ik al free user iets wil downloaden moet ik eerst een kwartier wachten (als de servers vol zitten wel een uur).

Ik heb de browser bekeken en vind hem ook wel redelijk vlot. Zegt mij niet veel, want dat is IE ook bij mij (en dat is de slechtste browser tot nu toe). Verder vind ik de klok niet nodig. Leuk dat je het kan, maar het voegt niets nieuws toe aangezien iedereen er een rechts-onder bij het scherm heeft bij de taakbalk. Verder vind ik de skin niet mooi. Bij zo'n mooie vlotte efficiënte browser hoort een rustige mooi skin (daar heeft IE wel een pluspunt). Verder zitten er nog een aantal dingen die ik mis. Zo zijn er geen instellingen om leuk mee te tweaken en is er geen startpagina om te worden ingesteld. Ook is het irritant hoe je die buttons bovenin het scherm hebt gedaan. Je kunt er niet leuk op de normale manier op klikken, maar je moet precies op dat pijltje.

Al met al zou ik je niet nadoen, vooral omdat browsers gewoon te hoog gegrepen zijn voor één persoon. Verder zou je misschien kunnen klooien met een al bestaande browser om vervolgens een eigen variant te maken, maar dat is zo niets.

Bedankt voor al de feedback, ik zal het zeker meenemen.

Gebruik een andere site om het op te uploaden, het 'limiet' is bereikt.
Anders zou ik het ook wel proberen.

ik wil hem ook wel proberen maar ik kan hem ook niet downloaden door de bovenstaande fout...
jammer ik ben altijd wel nieuwschierig naar nieuwe software

Heeft u zelf een webbrowser gemaakt die HTML, CSS en JS kan lezen en alles goed weergeeft?
Daar heeft u vele in gestoken.

Groeten, Remi1995

This file has been removed from the server, because the file has not been accessed in a long time.

"Het bestand dat u probeert te downloaden is tijdelijk niet beschikbaar."

Probeer deze site eens...

ps: Als je McAfee hebt zegt het dat het een onveilige site is, maar dat komt door mensen die 'onveilige dingen' plaatsen. Verder nooit iets gehad wat in het rapport van McAfee staat (geen spam, popups, en je moet gewoon uitkijken met wat andere mensen je gratis aanbieden...).

Het statuslabeltje, waarin je ziet welke url er geopend wordt als je erop zou klikken e.d. Kun je beter in een keer een vaste lengte geven want zo vliegt het nogal heen en weer. Die grote informatie ballonnen weet zo snel niet meer hoe ze heten, maar die zijn nogal vervelend. De tijd: waarom moeten er 2 spaties tussen? Leest niet heel gemakkelijk. Tussen elk menu, alleen bovin, zit een spegator: niet mooi... Popup schermpjes werken niet fijn, zoals de homepage en popup dinges. Blijk wordt heel simpel elke url aan je combobox toegevoegd nu staat er intussen al 9x dezelfde in. Maar ja dit vind ik, je moet zelf maar zien wat je ermee doet. En een webbrowser is teveel voorkomend, volgens mij is de helf van alle topic in Test mijn programma een webbrowser;)

Maar verder veel succes:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan