Webcam aan in skype: computer reboot!?

• Onderwerp starter Onderwerp starter oki
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

oki

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 dec 2009
Hoi,

Als ik Skype opstart en ik wil een videogesprek starten dan wordt mijn computer direct gereboot.
Ik heb Skype opnieuw geïnstalleerd en de webcam werkt wel gewoon in MSN en met zijn eigen programma (VLounge).
Ik dacht dat het dus aan Skype ligt maar na herinstallatie zit ik nog steeds met hetzelfde probleem.
Wie o wie heeft een idee waar het aan ligt en het belangrijkste: hoe het opgelost kan worden?

Ja dat ook, maar hij start weer direct opnieuw op zodra ik op videogesprek starten klik. de webcam gaat dan nog geen seconde aan en dan start de computer opnieuw op. Het lijkt alsof de computer reageert zodra de webcam aangaat. Maar dit gebeurt dus wel alleen in Skype.

Ik heb dit probleem kort geleden bij een kennis gehad met een M2T-VTM moederbord .... en opgelost. Na wat zoekwerk via Google dacht ik eerst de BIOS te moeten upgraden, wat echter niet hielp. Daarna de video-driver geupdate en bingo.
Nu bij het toestaan van de videoverbind beeld in plaatst van een herstart.
Het kan de moeite lonen bij de diverse aerea's van een site te kijken naar de drivers.
Voor de kaart hierboven vond ik op de amerikaanse locatie nieuwere drivers dan op de europeese locatie.
Succes.

Laat aub even weten of je het werkend hebt gekregen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan