Ik heb een kabelinternet verbinding met een vast IP adres, daarachter heb ik een Sitecom router waar een printer en twee labtops draadloos op zijn aangesloten, alles werkt perfect, nu heb ik een webcam gekocht (ook draadloos) en die ook aangesloten op de router werkt dus ook perfect, alleen nu wil ik van buiten mijn eigen netwerk contact met mijn webcam maken.
ik heb dus een kabelmodem met een IP adres, een router met een IP adres en een Wabcam met een IP adres, en nou weet ik het niet meer.
moet ik de port van mijn kabelmodem forwarden of die van mijn router of webcam.
en wat moet ik dan oproepen buiten mijn netwerk in explorer mijn kabelmodem router of webcam....... ben er al een paar weken mee bezig, oja
ik heb een kabelmodem waar ik niet in kan komen deze is geleverd door mijn kabelmaatschappij alleen zij kunnen er in komen, mijn router is een sitecom wl-153
mijn webcam een etech
ik heb dus een kabelmodem met een IP adres, een router met een IP adres en een Wabcam met een IP adres, en nou weet ik het niet meer.
moet ik de port van mijn kabelmodem forwarden of die van mijn router of webcam.
en wat moet ik dan oproepen buiten mijn netwerk in explorer mijn kabelmodem router of webcam....... ben er al een paar weken mee bezig, oja
ik heb een kabelmodem waar ik niet in kan komen deze is geleverd door mijn kabelmaatschappij alleen zij kunnen er in komen, mijn router is een sitecom wl-153
mijn webcam een etech