Ik heb een vraag Ik heb nu een nieuwe webcam , Die zat bij Canyon Chatpack CNR-CP3,Dus er zat zn cdtje bij met drivers enzo , dus ik probeerde die te instaleren maar toen kreeg ik een melding van de windows logo test , Dus ik had de windows logo test uitgezet , maar toen ging mijn instalatie ding weer verder en stond dat die klaar was, Dus ik probeerde het uit of het werkte , met zn programmatje (vimicrocam) wat er bij zat toen die drivers enz werden geinstaleerd , maar dat werkte niet dus toen zag ik bij deze computer ineenz zn logo staan van een camara met de tekst Canyon Usb pc camara
dus toen klikte ik daarop en toen zagik in ene mezelf dus me webcam werkte die wel, maar toen probeerde ik het op msn en werkte ook , maar als ik nu me webcam erin doe komt er geen Usb camara meer te staan bij Deze computer en ik krijg ook geen beeld meer bij msn , En er komt nu een Bericht als ik m aansluit van ja geen Goede stuurprogrammas gevonden
ik snap er nu dus ff helemaal niks meer van
, Dit gebeurde allemaal nadat ik de computer opnieuw had opgestart
Kan iemand me please helpen om mijn webcam weer goed te krijgen :shocked:
Alvast heel erg bedankt :thumb:
Sorry als het een beetje onduidelijk is getypt
Killer94
dus toen klikte ik daarop en toen zagik in ene mezelf dus me webcam werkte die wel, maar toen probeerde ik het op msn en werkte ook , maar als ik nu me webcam erin doe komt er geen Usb camara meer te staan bij Deze computer en ik krijg ook geen beeld meer bij msn , En er komt nu een Bericht als ik m aansluit van ja geen Goede stuurprogrammas gevonden

ik snap er nu dus ff helemaal niks meer van

Kan iemand me please helpen om mijn webcam weer goed te krijgen :shocked:
Alvast heel erg bedankt :thumb:
Sorry als het een beetje onduidelijk is getypt

Killer94