Webcam Canyon CNR-WCAM413

Status
Niet open voor verdere reacties.

killer94

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2008
Ik heb een vraag Ik heb nu een nieuwe webcam , Die zat bij Canyon Chatpack CNR-CP3,Dus er zat zn cdtje bij met drivers enzo , dus ik probeerde die te instaleren maar toen kreeg ik een melding van de windows logo test , Dus ik had de windows logo test uitgezet , maar toen ging mijn instalatie ding weer verder en stond dat die klaar was, Dus ik probeerde het uit of het werkte , met zn programmatje (vimicrocam) wat er bij zat toen die drivers enz werden geinstaleerd , maar dat werkte niet dus toen zag ik bij deze computer ineenz zn logo staan van een camara met de tekst Canyon Usb pc camara
dus toen klikte ik daarop en toen zagik in ene mezelf dus me webcam werkte die wel, maar toen probeerde ik het op msn en werkte ook , maar als ik nu me webcam erin doe komt er geen Usb camara meer te staan bij Deze computer en ik krijg ook geen beeld meer bij msn , En er komt nu een Bericht als ik m aansluit van ja geen Goede stuurprogrammas gevonden :(

ik snap er nu dus ff helemaal niks meer van :( , Dit gebeurde allemaal nadat ik de computer opnieuw had opgestart

Kan iemand me please helpen om mijn webcam weer goed te krijgen :shocked:

Alvast heel erg bedankt :thumb:

Sorry als het een beetje onduidelijk is getypt :D

Killer94

Oke zal het doen :thumb: , Dom eigelijk dat ik het nog niet had gedaan :o

Ik heb het zojuist Op een andere pc geprobeerd met precies dezelfde webcam ( heb nu dus 2 dezelfde xD ingewikkeld verhaal )

Alles gedaan precies zoals het moest

Eerst drivers instaleren

Dan opnieuw opstarten

Dan Aansluite , maar nu hoor ik aleen geluidje van Dat ik usb aansluit en bij apparaat beheer staat er uitroep teken bij USB - Webcam 2.0/..... , EN ik kan de instalatie ook niet ongedaan maken bij apparaat beheer want dan komt er te staan dit apparaat is mogelijk nodig voor uw systeem ofso :eek:

Egt heel vaag snap er egt helemaal niks meer van en bij msn audio en videoinstellingen

Staat nu nog 1 of andere vage webcam asus nogwat

Maar niet de nieuwe :shocked:

Download hier even de laatste update van je webcam. Let wel op dat je het juiste serialnumber kiest.

Nog ff 1 ding Als ik probeer het te instaleren via nieuwe hardware instaleerd die wel bepaalde dingen maar als die bijna klaar is komt er een fout melding van toegang geweigerd :shocked:

Edit : Zoiezo heel erg bedankt dat je me wilt helpen ;-)

Laatst bewerkt:
Zit er misschien een handleiding bij die webcam? Zie je ergens dat er nieuwe software is geinstalleerd? Probeer anders eens je webcam bij harware veilig verwijdern te verwijderen en dan opnieuw in je pc pluggen.

Hebben webcam ingeruild En hebben nu andere wel zelfde soort , Maar deze werkt ook niet op de pc die we nu hebben , maar binnekort komt er nieuwe pc dus dan hoort die gewoon te werken lijkt me

heb deze webcam ook al uitgeprobeerd op een andere pc daar werkte die dus dat was :thumb:

Nu alleen nog wachten op nieuwe pc :D

Bedankt voor de Hulp :) :thumb: :D

Killer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan