webcam conflict?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sardonix

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2001
Ik heb een logitech webcam quickcam zoom geinstalleerd op een pc. De cam geeft geen beeld maar een grijs vlak.

Ik heb de nieuwste drivers van logitech ook geprobeerd, geen effect.
Nu heb ik gekeken bij apparaatbeheer en zie daar een geel vraagteken bij "overige apparaten" en dan een geel vraagteken bij "multimedia controller" Kan daar bij eigenschappen nergens verder wijs uit worden.

bij lokatie staat:
PCI bus 0
apparaat 2
functie 7

Kan dit de oorzaak zijn dat de cam niet werkt?

PS de cam ook op andere pc geinstalleerd en daar draait de cam en de software zonder problemen.

verwijderen uit apparaatbeheer en dan opnieuw opstarten en installeren, alles waar een vraag teken bijstaat is niet, of niet goed geinstalleerd.

Geplaatst door SJJ
verwijderen uit apparaatbeheer en dan opnieuw opstarten en installeren, alles waar een vraag teken bijstaat is niet, of niet goed geinstalleerd.

Heb ik al geprobeerd geen effect. Volgens mij moet er een conflict zijn met iets anders.

Webcam wel afgeloten tijdens het verwijderen en opnieuw opstarten?

webcam eruit.
Bij apparaatbeheer de multimedia controller verwijdert.
opnieuw opgestart
nieuwe hardware gevonden melding (de multi media controller) wizzard start op maar ik heb geen drivers.

Nog wat door windows laten zoeken hij hoest alleen de naam Silicon integrated system op.
dus nog tips?

Heb inmiddels de BIOS bekeken en de sound onboard uit gezet. Dit veroorzaakte het zoeken naar de media controller. Dit conflict is weg

Echter nog steeds geen beeld op de webcam!
Ik wordt hier echt helemaal simpel van. Loop nou al drie dagen te klooien met die cam en pc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan