Webcam crasht javaplayer of geeft raar beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

alex00

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 mei 2006
Berichten
4
Mijn ingebouwde webcam werkt niet in javaplayer applicaties op verschillende websites (tinychat, synchtube etc). Allereerst deed mijn webcam het wel in javaplayer met enige complicaties zoals het beeld op zijn kop of na een crash hier en daar.

Tegenwoordig doet hij het helemaal niet meer, ik krijg bij het opstarten een vervormd beeld te zien en als hij eenmaal aanstaat op de website crasht javaplayer of is er een zeer verstoord beeld (een soort gestreept ruis).

Ik heb al geprobeerd java opnieuw te installeren en ook de plugins. Het gebeurt op zowel google chrome en firefox dus ik denk niet dat het aan de browser ligt maar echt aan javaplayer. Als ik YouCam gebruik (standaard webcam programma op mijn HP pavillion) dan doet deze het wel perfect dus het kan ook niet aan de camera zelf liggen.

Iemand bekend met deze problemen? alvast bedankt voor de hulp!
 
Even rond gekeken op de trouble shoot site van zowel firefox als adobe. Daar werd aangegeven dat het een probleem kan zijn met de nieuwe versie van adobe flash. Dus ook maar eens 10.3 geprobeerd in plaats van 11.3, helaas blijft het probleem precies het zelfde. Tegenwoordig gebeurt er elke keer precies het zelfde. Ik zet mijn cam aan op de sites en bij de opzet van de cam instellingen zie ik al een verstoord beeld, wanneer hij daadwerkelijk het beeld gaat versturen naar de site en de andere gebruikers verandert het beeld in een soort ruis waar helemaal niks uit is op te maken, een paar seconden later crasht javaplayer.

Kan het misschien liggen aan de drivers van mijn webcam? zo ja, waar kan ik deze opnieuw installeren of updaten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan