Webcam Creative VFO 520

Status
Niet open voor verdere reacties.

Georgii

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2013
Hallo, ik heb thuis een webcam liggen 'Creative VFO 520' maar die wilt niet werken.:confused:
Kan iemand mij aub helpen hier mee?
Als ik mijn webcam in mijn laptop steek in de usb 2.0 poort dan gebeurt er niks, ik krijg geen pop up op mijn pc ofso.
Maar als ik hem in mijn usb 3.0 poort steek dan krijg ik wel een reactie van mijn laptop maar dan zegt die gewoon dat het apparaat niet herkend wordt.:mad:
Ik heb zelf een Windows 8.1 en hier lukt het dus niet op, maar op mijn andere laptop (Windows 7) lukt het ook niet!
Ik weet niet wat ik moet doen.:(
Help mij aub !

Alvast bedankt!

Heb ik geprobeerd, maar tijdens de installatie vraagt men of ik mijn webcam wil insteken en dan op ok wil drukken.
Ik steek mijn webcam in elke poort en druk op ok, but no response :( .
Dus ik kan de installatie niet voort zetten...
Heb je misschien een idee wat het zou zijn?

Laatst bewerkt door een moderator:
Installeer je de drivers van cd of van internet? En heeft die eerder op een ' oudere' pc/laptop gedraaid?

Van het internet, misschien download ik de foute drivers dat kan ook natuurlijk.
Ik weet eerlijk gezegd niet als er een cd bij zat :S want ik heb die webcam nu al zo'n 2jaar en heb hem toevallig terug gevonden en wou hem eens uitproberen.
En ik kan mij niet echt herinneren als ik hem ooit gebruikt heb.

Groetjes

Ik ben pas vanavond thuis maar zal dit zeker doen, en dan laat ik wel iets weten.
Maar kan het kwaad dat er nog misschien andere (foute) drivers voor mijn webcam op mijn pc staan of ... ?
Ik DENK dat ik ze volledig verwijderd heb maar ben niet 100 % zeker als dat wel zo is, en ik weet nie als het wel of geen kwaad kan.

Over het algemeen kan het volgens mij geen kwaad, zolang de juiste er ook maar opstaan.

Ik hoor van je!

Hey, ik heb het dus geprobeerd en ik heb dit dus al eerder geprobeerd en dit is die driver die zegt dat ik mijn webcam er in moet steken.
Ik heb dit in mijn 3x usb 2.0 poorten geprobeerd maar hier lukte het niet. Alleen in mijn 3.0 poort kreeg ik een pop up dat de usb apparaat niet herkend wordt, en ik bleef op ok klikken voor verder te gaan met de installatie maar zonder succes. :( nog tips Tinussss?

Ja, mijn muis die ik gebruik werkt zonder problemen op elke usb poort.

En toevallig al een webcam van een vriend ofzo geprobeerd om te kijken wat die doet?

Nee, ik ken niemand met een usb webcam :/ iedereen heeft een ingebouwde webcam, ik heb zelf ook een ingebouwde webcam en die werkt dan wel perfect.
Wat zou er nog aan kunnen schelen?

Probeer die webcam eens op een andere laptop of pc dan, kijken wat die dan doet.

Ik heb hem geprobeerd op de laptop van mijn ouders ( windows 7 ) en de laptop herkende de webcam ook niet :(

nou.. Problem found. Andere webcam kopen dus ;).

't blijft elektronica he, alles kan kapot :)

Jammer natuurlijk, maar het kan iedereen overkomen :)
Bedankt voor je hulp Tinussss.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan