webcam doet het niet in msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

J0BB13

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
ik heb nu al 5 jaar een webcam, deze week probeerde ik hem aan te zetten op msn.. er ging even een lampje branden, maar die was zo weer weg. Daarna deed hij niks meer... behalve dan even branden als ik 'm aan probeer te zetten...

In deze computer (winXP) doet hij het wel gewoon... enig idee waar het probleem zit?

ik heb msn al opnieuw geinstalleerd en de drivers van de webcam opnieuw geïnstalleerd..

het is een Philips ToUcam Pro (k740 volgens mij)

Al ingesteld in MSN Messenger??

Extra->audio en video instellen.

:)

Dus hij geeft nu alleen nog maar een signaal als je hem aan probeert te zetten??

Dus: aanzetten en dan gaat het lampje branden. Daarna gaat die gelijk weer uit en doet die niks meer??

Is het mogelijk om hem op een andere computer te proberen??

gelezen wat ik schreef?

Hij doet het gewoon... alleen in MSN niet, dat is het probleem

Installeer anders MSN eens opnieuw.

Gelezen wat ik schreef??

Geplaatst door J0BB13
gelezen wat ik schreef?

Hij doet het gewoon... alleen in MSN niet, dat is het probleem
Ja:
Geplaatst door J0BB13
In deze computer (winXP) doet hij het wel gewoon... enig idee waar het probleem zit?

"Deze computer" verteld niet of die werkt. Daar staat die alleen aangegeven of die is aangesloten.

Verwijder en installeer MSN Messenger even opnieuw op de volgende manier:
Opnieuw installeren.

Er zijn meerdere manieren om MSN Messenger (en Messenger Plus) te verwijderen en daarna weer te installeren, maar bij de meeste manieren mist een stap.
Deze oplossing werkt voor meerdere problemen. Bijvoorbeeld als je iedere keer de melding krijgt ''er zijn nieuwe updates'' Dit is de oplossing:

Verwijder msn (en msn plus) en installeer msn (en eventueel Messenger Plus) daarna opnieuw. Volg deze aanwijzingen PRECIES (Niets overslaan):
1. Ga naar software en verwijder msn (indien aanwezig Messenger Plus).
2. Start de computer opnieuw op.
3. Ga naar je harde schijf en verwijder (indien aanwezig) de mappen van msn en Messenger Plus.
4. Start opnieuw op.
5. Ga naar de site van msn en download de nieuwste versie van msn (eventueel die van Messenger Plus).
6. Installeer msn (eventueel msn plus).
7. Start opnieuw op.
8. Kijk of msn het nu goed doet.

Soms is het nodig om na punt 3 nog even een registercleaner te draaien. -->CCleaner<-- kan je hier voor gebruiken. Punt B van de Handleiding.

Bij Messenger Plus kan je eerst een back-up maken van de instellingen. Open msn en ga naar plus>voorkeuren. Daar staat linksonderin back-up. Dan selecteer je ''instellingen exporteren. Kies een map uit en na herinstallatie kan je ze weer importeren.
Voer ook dat met de registercleaner uit.
Wel een Back-up maken van je register!

ahum....

@patrickt

Herhaling:
"ik heb msn al opnieuw geinstalleerd en de drivers van de webcam opnieuw geïnstalleerd.."

@rve123
1
"Deze computer" verteldT WEL of de webcam werkt. Als je dubbel klikt op de webcam, opent hij een scherm waarin de webcam het gewoon doet.

2
Ik heb CCleaner ook al gebruikt... vergeten te zeggen :o

3
Ik ben nu op jouw manier aan het herinstalleren

--------- EDIT -----------
3
doet het nog niet :8-0:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan