webcam doet het niet youcam cyberlink

Status
Niet open voor verdere reacties.

koosie84

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2012
hoi ik krijg sinds een paar dagen deze melding als ik me ingebouwde webcam wil gebruiken. "geen webcam gededecteerd. sluit een webcamera" hij heeft het altijd wel gedaan. bij apparaat beheer zie ik ook geen webcam, maar wel een medling van 'Lexmark X422': Dit apparaat start niet. (Code 10)
ik heb een HP Pavilion DV6-6050ED

* ik heb ene prontscreen gemaakt van de webcam melding maar wee tniet hoe ik een foto bij dit bericht kan uploaden.

iemand een idee wat ik kan doen?

Zoals ik begrijp heb je het alleen geprobeerd met Cyberlink camprogramma. Heb je dit ook al eens geprobeerd om het op internet te doen? Hier kun je een website vinden waar je goed kan testen of het probleem nog steeds voordoet wanneer je een foto probeert te maken. Anders denk ik dat de driver niet goed meer is ;)

Zoals ik begrijp heb je het alleen geprobeerd met Cyberlink camprogramma. Heb je dit ook al eens geprobeerd om het op internet te doen? Hier kun je een website vinden waar je goed kan testen of het probleem nog steeds voordoet wanneer je een foto probeert te maken. Anders denk ik dat de driver niet goed meer is ;)

weet u ook een site waar ik dan mogelijk een webcam driver kan downloaden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan