vipertronic
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 jul 2005
ik heb 2 medion laptops met windows 10 de p7615 en e7214 beiden haast technisch gelijk en met dezelfde software , nu is het vreemde dat als ik bij de p7615 skype opstart deze mijn webcam niet vind (staat ook niet in app.beheer). ik pak dan de cdrom met het programma van cyberlink youcam en dan werkt het wel (driver chicony ook staat die in app.beheer). doe ik de laptop de volgende dag aan dan is weer de webcam niet te vinden en moet ik de procedure weer herhalen , met de e7214 dit probleem niet (ook de fn + f9 knop webcam aan/uit op de p7615) werkt niet allebei de laptops draaien op een originele legale windows 10 met betaalde virusscanner bitdefender 2015
dus maw de e7214 draait prima de p7615 gooit elke keer de driver eruit waar moet ik gaan zoeken ?
een driver voor de webcam van chicony voor windows 10 is er niet ik draai de cdrom van windows 7 (cyberlink youcam daar zit standaard de chicony driver in) waar de e7214 prima mee omgaat webcam werkt altijd bij opstarten skype echter bij de p7615 is deze weg.
dus maw de e7214 draait prima de p7615 gooit elke keer de driver eruit waar moet ik gaan zoeken ?
een driver voor de webcam van chicony voor windows 10 is er niet ik draai de cdrom van windows 7 (cyberlink youcam daar zit standaard de chicony driver in) waar de e7214 prima mee omgaat webcam werkt altijd bij opstarten skype echter bij de p7615 is deze weg.