Webcam geeft geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

DutchPetrus

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 dec 2007
Ik heb al vele berichtjes nagekeken hier, om ervoor te zorgen dat ik geen dubbele vragen aan het stellen ben.

In ieder geval, ik instaleer mijn webcam (vrij nieuwe nog) van Logitech, ik kan niet achter het type komen, omdat dat nergens op staat.
Ik instaleer alle software, maar daarna moet ik de cam invoeren, en dan geeft hij volkomen geen beeld.
Ik heb alles al geprobeerd, meerdere malen opnieuw instaleren, andere USB poorten geprobeerd, maar ik blijf geen beeld krijgen, weet iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt.

Windows XP, vreemd, want eerst deed de camera het wel gewoon, en een andere van Logitech doet het trouwens wel, ben ik vergeten erbij te melden

Niemand meer?

Laatst bewerkt door een moderator:
Beetje geduld hè..je bericht staat er net 17 minuten :(

Juiste drivers gebruikt?

Ja sorry haha :P ik ben een beetje ongeduldig ;) maar dat ligt niet hieraan hoor, maar omdat ik veelste veel geld aan iets uit heb gegeven dat niet werkt... naja

En hoe bedoel je drivers? Bij de USB poort gaat het mis, niet als ik hem aan het instaleren ben.. :confused:?

he,
als eerste de standaard helpdesk vragen.
staat het klepje wel open haha.

nu de volgende vraag, zijn het bepaalde programma's of is het overal.

nou, het klepje staat open (A) ik woon dan dicht bij de grens (30 km ofzo) maar ik ben geen Belg hè ;)?!

Maar, het is gewoon dat hij echt geen contact wil maken met de computer, hij geeft aan dat hij niet op de usb is aangesloten.. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan