webcam geeft raar beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Ik heb een trust webcam de wb 1100, geinstalleerd, maar ik krijg een raar beeld, een beetje grijs en dan een soort blauwdruk , en na een tijdje wordt alles grijs

De nieuwe drivers van trust al gedownload

wie weet hier raad op

Misschien een heel stom antwoord.
Zit er soms een plastiekje voor je lens? Haal dat even weg.
Is het dat niet dan start je pc eens op zonder webcam en nadien terug starten met webcam zodat er weer alles wordt gededecteerd.
Hoe is het beeld bij msn? Heb je daar je webcam ook geïnstalleerd?

succes

hoii weet jij hoe je de webcam moet installeren zonder cd ??
Mulcoa zei:
Ik heb een trust webcam de wb 1100, geinstalleerd, maar ik krijg een raar beeld, een beetje grijs en dan een soort blauwdruk , en na een tijdje wordt alles grijs

De nieuwe drivers van trust al gedownload

wie weet hier raad op

ik heb hem volgens mij zomnder cd geinstalleerd, ik heb de drivers gedownload en op geslagen, endaarna de webcam geinstalleerd, maar het probleem zit waarschijnlijk in de usb controller deze geeft een geeel vraagteken, er zit geen plastic voor de lens, en msn heb ik niet, maar het is alleen bij de ontvangende party, zelf heb ik goed beeld

Laatst bewerkt:
Je moet eerst de software installeren van de cam en dan pc afsluiten en dan de webcam insteken en dan pc opstarten.
Verwijder nu de software en de webcam en sluit pc af en start op zonder iets en dan de software installeren en de pc afsluiten en de webcam insteken en dan opstarten.
Dat geel uitroepteken is dan ook weg als je pc die cam heeft gededecteerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan