webcam geluid problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

M_K 66

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 mei 2004
waar kan ik Direct Play Voice vinden om het geluid van de webcam beter te laten worden?
mijn geluid komt bij een ander zeer slecht stotterend over
de wizard zegt dat ik de direct play voice moet activeren in de software
knappe jongen als je die vind in mijn computer , hij zit er echt niet in en weet ook niet waar wel
dus wie kan me daar aan helpen??
groetjes michel

Welkom op Helpmij!

Nog een topic gevonden met hetzelfde probeem (ander forum) http://www.computing.net/windows95/wwwboard/forum/157894.html

Daar staat wel uitgelegd wat je zoekt, maar het heeft de vraagsteller daar ook niet echt geholpen, maar misschien bij jou wel.

Dus start, uitvoeren, type daar dxdiag, dan tabblad "netwerk" . Daar staat de optie die je zoekt.

Laatst bewerkt:
webcam probleem

hoi ik ben er even mee bezig geweest maar kom er niet uit
zoveel computerervaring heb ik ook niet.
ik krijg een foutcode opgegeven:0x80004005
leuk maar wat kan ik ermee en hoe los ik het op.
ik werk met xp pro.
bedankt voor je snelle reactie en misschien krijg ik nog een oplossing. groetjes Michel

Wat je kunt proberen heb ik al uitgelegd, maar verder vereist het toch iets computerkunde vrees ik.:)

webcam probleem

hoi Tanja
het probleem is opgelost
overal gezocht om het programma op te halen en zakte steeds verder weg in al de vragen.
uiteindelijk naar de meest simpele oplossing gegaan
de help pagina van Logitech daar stond bij dat je de directx9.0 moest hebben en je kon deze gelijk downloaden.
bij Pillips kon dit niet dus een pluspunt voor Logitech
misschien dat een ander er ook wat aan heeft.
bedankt voor de medewerking en veel succes
michel

Bedankt voor de uitlegl Ik heb in dat topic ook iets gelezen over directx inderdaad,maar omdat ik het zelf niet gebruik kon ik niet weten of het je verder kon helpen.

Maar het is gelukt zie ik:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan