johnny_john
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 sep 2006
Een tijdje geleden ontving ik een bestandje van een dame die ik wel zag zitten, via MSN. Ik was op dat moment te ... (zoals mannen kunnen zijn :love: ) om voorzichtig te zijn, en openden het. Bleek een toepassing te zijn.
Sindsdien is mijn camera in gebruik door een toepassing die ik niet kan traceren.
Heb een Logitech Pro 5000.
De dame was dus te kwader trouw, nu mag van mij, maar ik vind het niet fijn als ik 's morgens aan het ontbijt zit met mijn woelige haren dat een onbekende meekijkt :shocked: (het lampje op de cam brand, als ik het wil gebruiken via het Logitech menu zegt dat, dat de camera in gebruikis door een andere toepassing).
Heeft iemand een idee hoe ik zoiets kan traceren en verwijderen?
Bijvoorbeeld in het register ergens?
Groet, Johan.
Sindsdien is mijn camera in gebruik door een toepassing die ik niet kan traceren.
Heb een Logitech Pro 5000.
De dame was dus te kwader trouw, nu mag van mij, maar ik vind het niet fijn als ik 's morgens aan het ontbijt zit met mijn woelige haren dat een onbekende meekijkt :shocked: (het lampje op de cam brand, als ik het wil gebruiken via het Logitech menu zegt dat, dat de camera in gebruikis door een andere toepassing).
Heeft iemand een idee hoe ik zoiets kan traceren en verwijderen?
Bijvoorbeeld in het register ergens?
Groet, Johan.