webcam in HTML

Status
Niet open voor verdere reacties.

engelsmj

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 feb 2008
Hoi ,

Ik wil een webcam tonen op m'n site in een iframe.
Daarvoor heb ik een HTML pagina gemaakt met een link naar het adres van de webcam en deze HTML pagina wil ik dan in het iframe zetten.
Nou toont deze HTML pagina wel de beelden van de camera als ik hem aanroep vanaf mijn harde schijf, maar als ik deze zelfde HTML pagina (met hetzelfde internetadres van de webcam) aanroep vanaf mijn internetlokatie (waar mijn site draait), dan worden de beelden niet getoond (leeg vlak). Ik heb dit ook al bij een andere provider geprobeerd, maar met hetzelfde resultaat.

Heeft iemand een idee waarom dit alleen werkt vanaf de harde schijf? (want de verwijzing is naar het internetadres vd webcam, en niet ergens naar mijn eigen harde schijf)

Ik ben eigenlijk door mijn ideen heen, en hoop dan ook dat iemand kan helpen.

Groet,
Jaap

Wat ik uit je verhaal begrijp is dat je de webcam lokaal op je eigen PC wel ziet en via de website die bij een hosting provider staat niet.

Heeft deze webcam een lokaal adres ?

Misschien niet helemaal wat je bedoeld

HTML:
<p align="center">
<iframe src="http://84.81.96.90:8888/Netherlands/ipcam.htm" width="1117" height="733">

</iframe></p>

Hoi,

eigenlijk bedoel ik dit wel. Alleen wil ik dan niet de knoppen op internet tonen waarmee de camera ingesteld kan worden. Daarom heb ik de HTML pagina die jij aangeeft aangepast; knoppen eraf, de goede kleur voor op de website en het pad voor de verwijzing naar het beeld vd camera volledig aangegeven, aangezien het niet meer de HTML pagina is van de webcam, maar mijn eigen pagina die verwijst naar de webcam.
Deze verwijzing doet het wel goed vanaf de harde schijf, maar niet meer vanaf de lokatie op internet.

Hopelijk heb je nog ideeen?

Groetn,
Jaap

Ik ga morgen even kijken of ik daar een oplossing voor kan vinden.

Gaaaaaappppp

Hoi Loonytune,

Ik was benieuwd of je wellicht een oplossing hebt kunnen vinden?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan