Webcam Logitech Quickcam E2500 en VISTA Ultimatum 32 bit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tarkus

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2006
Berichten
81
Ik heb een Logitech Quickcam E2500, ik heb Vista Ultimatum 32-bit.
Voorheen kon ik mijn cam gewoon installeren en werkte hij perfect.
Nu heb ik van de week een virus gekregen waardoor we de boel weer opnieuw moesten installeren. Omdat tijdens installatie de hd met vista erop crashte hebben we een andere hd erin moeten doen. Inmiddels werkt de pc weer prima alleen nu ik mijn cam wil aansluiten krijg ik tijdens de installatie het volgende te zien
Watisdit.jpg


Iemand enig idee wat er aan de hand is?
Alvast heel erg bedankt!
 
Nou na een paar uur zoek en prutswerk, zonder goed resultaat (update naar SP2, verwijderen van keyregisters die hoorden bij mijn cam, zaken die bij mijn cam hoorde die Advanced Uninstaller 9.0 voor me vond, en die in de programma lijst van Windows niet te zien waren, chipset update) is het dan eindelijk gelukt mijn cam te laten werken!

Hier http://www.download3k.com/Install-Logitech-QuickCam-32-bit.html
heb ik drivers gehaald. Die heb ik geïnstalleerd en toen installeerde mijn cam zich zonder enkel probleem!

Hopelijk helpt dit anderen ook met dezelfde problemen. (Misschien dat dit ook helpt voor andere spellen/programma's, alleen moet je dan wel de drivers voor dat spel of dat programma halen natuurlijk (spreekt voor zich, maar toch :p)

Ga dus op zoek naar de drivers van het programma/de game die je zoekt installeer die en kijk dan of het wel werkt..........bij mij werkte het! Al is het een hele vreemde manier van installeren, maar goed zolang het werkt, daar gaat het toch om :p:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan