Hallo,
Mijn ouders zijn verhuisd en ik wil de afstand met een webcam verkleinen.
Mijn ouders hebben er al 1 Quickcam zoom en zijn al te zien bij mijn broer die ook een Quickcam zoom gebruiken. Ze 'webcammen' via MSN Messenger.
Ik ben vanwege mijn werk gebonden aan een Apple systeem Mac OS 10.3.
Daar worden ook webcams voor geleverd alleen niet veel keuze heel duur en geen enkele (voor zover ik weet) die met MSN Messenger werkt.
Daarnaast heb ik wel VP (Virtual PC), daarmee simuleer ik een Windows gebied. Daar heb ik de Quickcam Zoom wel al aan gekoppeld gehad, en via MSN Messenger contact gehad met mijn ouders, maar mijn ouders konden mij niet zien, want het systeem herkende de kabel niet als de webcam.
VRAAG:
is er een webcam voor Mac Os 10.3 die met MSN Messenger werkt.
Of
is er een mogelijkheid om met Virtual PC en MSN Messenger een goede webcam aan te schaffen!
Ik hoop dat iemand me kan helpen. Want ik vind het een groot probleem!
Met vriendelijke groeten,
Judith Franssen
Mijn ouders zijn verhuisd en ik wil de afstand met een webcam verkleinen.
Mijn ouders hebben er al 1 Quickcam zoom en zijn al te zien bij mijn broer die ook een Quickcam zoom gebruiken. Ze 'webcammen' via MSN Messenger.
Ik ben vanwege mijn werk gebonden aan een Apple systeem Mac OS 10.3.
Daar worden ook webcams voor geleverd alleen niet veel keuze heel duur en geen enkele (voor zover ik weet) die met MSN Messenger werkt.
Daarnaast heb ik wel VP (Virtual PC), daarmee simuleer ik een Windows gebied. Daar heb ik de Quickcam Zoom wel al aan gekoppeld gehad, en via MSN Messenger contact gehad met mijn ouders, maar mijn ouders konden mij niet zien, want het systeem herkende de kabel niet als de webcam.
VRAAG:
is er een webcam voor Mac Os 10.3 die met MSN Messenger werkt.
Of
is er een mogelijkheid om met Virtual PC en MSN Messenger een goede webcam aan te schaffen!
Ik hoop dat iemand me kan helpen. Want ik vind het een groot probleem!
Met vriendelijke groeten,
Judith Franssen